Ha...09係不足兩個鐘之後就完Lu..
等我好好打埋呢一篇09最後既Blog
回顧...回顧..
講真一句...
我唔太想去回顧..
可能因為太多事了吧
當然有開心既..有失落既...
ha...至少... 至少..
冇啦....應忘記的就要忘記
不應想就不應再想
09... 呀...3B
不錯的一班
不過我都係鐘意2B多d..haha
ha 係2010年黎之前
有個"新髮形"... 算係新掛~
係4A呢幾個月呀...
很好..真的很好
擴闊左我朋友既圈子
Very Good
或許有時都係唔好望番後面好...
眷戀過去又有咩用?
大局已成
想也沒有用了
ha...行貨的積極的講句
"向前望吧 新的一年新開始"
希望真的新一年新開始
有時覺得好諷刺
之前覺得既不幸...反而現在覺得係慶幸
應該就係果個塞翁失馬什麼什麼飛福了吧...haha
對不起 個人文采較差-口-
原本諗住出街
但係都係算了...好攰..又怕冇Fay
um..總之一句
除夕快樂 新年快樂呀^^
祝各位夢想成真~
{!~Finish~!}