2010的第一篇Blog
感覺唔似2010
唔知點解呢..haha
00:00果時努力地同人講"新年快樂"
有MSN 打電話
哈哈 係msn感覺好爽
好多人係咁add
同時我又係咁add人
係咁"登登登" 有趣有趣~
原本諗住同zeto搞gag搞到2010- -'
唔知出到最後果幾秒
壓力過大 諗唔到- -
計劃就咁失敗了- -
打電話打電話
唔通- -
再打
o...反應和想像中的有很大差別
呵呵 角礫~ 小龍女~
打到比你地真好
打左四個之後覺得好攰- -
sms算-口-
嗯 沖完涼 訓教
邊想邊訓
踏入2010的這個黑夜
我卻在...haha
一個不好既開始- -
可否再一次重新踏入2010 T.T?
算...
哈姆太朗精神!!!
"聽日一定會更加開心架姐~係咪呀?哈姆太朗^^?!"
HA...
一陣可能出去打邊爐~~ 不錯~haha
{!~Finish~!}