真好好好笑...
廢事同智障嘈- -
死我細胞~ 哂埋D咁重要既野係你地兩條ON99度好無謂- -
你望多次你自己打D野啦...真係呢...- -'
小學生.... 膠死了= =
九唔搭八 - -
唔嘈唔等於你威哂...= = 知冇?
WOW 琴日!
強戰GEOG!
溫得果12板....陰公= =
原本諗住一日KO BK2
點知...T.T
搞錯....冇左個PLAN-3-
原本又諗住7點落街買飯
因為比TIM K話我毒- -
陰公
唉...今日都唔知做過D咩- -'
只係知好燥 想搵人又搵唔到~陰公~
呀!!! 今日就黎睇完AMERICAN'S NEXT TOP MODEL13!!
ERIN走左~不過估到啦./..但依然失望-3-
明明好靚女T.T !!!!
今日要努力!!!!
真係要KO GEOG BK2!
加油!!!
各人都加油!!!!
{!~Finish~!}