原本好早就應該打完呢篇Blog...
不過多得石頭比左詹瑞文我睇
睇番果一Part
第一次現場睇果時已經好有感觸
今次睇番都唔例外...
呢d說話當中有一句自己都聽過 haha
由旁人講番出黎都真係幾搞笑
一直以黎都好想打一篇Blog
不過打出黎好似怪怪的- -
原本真係鼓起勇氣諗住打
但係詹瑞文....=口=
其實一d都唔重要
只係自己既一D愚見..haha
今日Eng GE
還好吧
時間非常足夠
Break
好開心 haha
龍一家真好
好開心 係咁笑 係咁笑
喉嚨都痛埋 陰公- -
Writing
ok啦 作完重有20mins
重有時間去屙個尿XP
考完之後
www係度話我地d頭髮
好煩- -
放學
同Amber Celebrate生日
之後就同Ash同華去食M記
傾到三點幾就走Lu
今日就係咁啦....
真的很X
{!~Finish~!}
|