june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2010 年 1 月 15 日  星期五
死掉了的PK Chis
 

今日係miz ma生日

Happy Birthday呀!!!

Geog重係對mc

好強既Shan搵到兩分xd

我都有一分加~~

gd~~

小息  好緊張好緊張XD

畫左黑板...好Hea- -

之後係度諗點做

PKL同LMK唱歌

GD  之後有人通水話MIZ MA上緊黎

我同土就出去   幫佢手拎下野呀咁

之後就上堂啦

等呀等

NG MAN MAN都番黎啦!!

我同大龍女一齊"SH"人

之後LMK同PKL係度唱左兩句"忘情水" 

MIZ MA笑了XD

我地成班企係身

我就嗌1 2 3

一齊唱生日歌英文版

之後我就出去送左卡 加搵開個SCREEN

比佢睇個幾隻好樣衰既字-口-'

重要串錯左"From" 變左"Form"= =

小咩-口-

haha miz ma唔記得左我係大笑鵪鶉...失望-3-

之後對卷....

唉  唔合格T.T

對自己超級失望!

不知所謂!

激死!

台灣....無緣了....

T.T

Libs

Paper 1 ok啦...

Paper 2 好怕唔合格...

唉...

Lunch去花都賣

今日...我地好沈默呢...~

Eng Dict

嚇親   原來Dict咁多

GE 好Q差

不知所謂

好采有List幫幫

拜託!!!!! Writing!!!!! 唔好衰!

T.T

冇一科對哂卷

真DIN

班主任堂

睇咩吸毒  無聊= =

HAHA...搞了一個GAG = =

"走米"= ='

重要五KG

HAHA Din

放學  米奇話有新Drama比賽!!

好似好好玩咁!

等ash放留堂

wow 見到santa! 

不過佢真係...= ='

am hea hea下同佢個fd走

做hw

見到zeto

吹吹水 我地三個就走啦

行到am住果層樓果時...

我地聽到狗叫...

之後我係度狗吠-口-'

叫完 zeto又叫- -

之後我重好自豪咁話"你睇下..我叫完之後佢地就冇吠啦!"

點知講完呢句冇幾耐....

一拎轉面...santa係度-口-'

頂咩!!!

唔低能既一面唔比佢見架Bor次次都- -'

小...- -

Back home 加hw

又要食藥...

好憎藥水!!!

haha士多啤梨味XD

要快D KO Charlie Bone啦!!

要整龍章!!! Sports Day戴^^

龍家人人有份!!!

緊張^^

其實這也真的不錯~

{!~Finish~!}

刊登時間︰2010-01-15 08:41 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]