今日係miz ma生日
Happy Birthday呀!!!
Geog重係對mc
好強既Shan搵到兩分xd
我都有一分加~~
gd~~
小息 好緊張好緊張XD
畫左黑板...好Hea- -
之後係度諗點做
PKL同LMK唱歌
GD 之後有人通水話MIZ MA上緊黎
我同土就出去 幫佢手拎下野呀咁
之後就上堂啦
等呀等
NG MAN MAN都番黎啦!!
我同大龍女一齊"SH"人
之後LMK同PKL係度唱左兩句"忘情水"
MIZ MA笑了XD
我地成班企係身
我就嗌1 2 3
一齊唱生日歌英文版
之後我就出去送左卡 加搵開個SCREEN
比佢睇個幾隻好樣衰既字-口-'
重要串錯左"From" 變左"Form"= =
小咩-口-
haha miz ma唔記得左我係大笑鵪鶉...失望-3-
之後對卷....
唉 唔合格T.T
對自己超級失望!
不知所謂!
激死!
台灣....無緣了....
T.T
Libs
Paper 1 ok啦...
Paper 2 好怕唔合格...
唉...
Lunch去花都賣
今日...我地好沈默呢...~
Eng Dict
嚇親 原來Dict咁多
GE 好Q差
不知所謂
好采有List幫幫
拜託!!!!! Writing!!!!! 唔好衰!
T.T
冇一科對哂卷
真DIN
班主任堂
睇咩吸毒 無聊= =
HAHA...搞了一個GAG = =
"走米"= ='
重要五KG
HAHA Din
放學 米奇話有新Drama比賽!!
好似好好玩咁!
等ash放留堂
wow 見到santa!
不過佢真係...= ='
am hea hea下同佢個fd走
做hw
見到zeto
吹吹水 我地三個就走啦
行到am住果層樓果時...
我地聽到狗叫...
之後我係度狗吠-口-'
叫完 zeto又叫- -
之後我重好自豪咁話"你睇下..我叫完之後佢地就冇吠啦!"
點知講完呢句冇幾耐....
一拎轉面...santa係度-口-'
頂咩!!!
唔低能既一面唔比佢見架Bor次次都- -'
小...- -
Back home 加hw
又要食藥...
好憎藥水!!!
haha士多啤梨味XD
要快D KO Charlie Bone啦!!
要整龍章!!! Sports Day戴^^
龍家人人有份!!!
緊張^^
其實這也真的不錯~
{!~Finish~!}