june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2010 年 1 月 18 日  星期一
2010-01-18
 

今日對卷對卷

OK啦...

都係最差CHIS!!!  激鬼死-3-

日子都係咁過

係A班同龍家係最開心既

今日討論我地既龍章

HAHA  大龍女你要加油啦~

好搞笑...四不像- -'

今日多左個成員

Shan係龍合國

din din地 真係- -'

haha 今日派咩保馬

笑死我地 XD

咩15年黎第一個

係一個新考驗

"殘酷一臭" XD

真係好好笑  笑左好耐

係咁比TYY叫我地靜D靜D- -

我諗佢真係好後悔比我做班長- -

直落果三堂我地幾個真講得好開心

大龍女....今次到你唔好做痛哭男啦**

記住我地既話

你OK的!!!

放學

吹吹水

見到佢地做紅社幹事  好羨慕-3-

如果我都係 就可以去同佢地一齊玩啦!!!

閃人  久違的感覺

還好吧   或許這就是我一直所缺乏的....

講下琴日

同ZETO HENRY TSEUNG CHI LMK踩單車

先去接楚翹  因為佢要幫ASH拍野

再去太和租單車

HAHA ZETO~~小妹妹係唔會講大話架~~~

我同楚翹拖住部車入太和站  其他人就踩住先

去到大埔 ASH JOIN埋我地

去到沙田

無啦啦.....

"小姐小姐 !! 單車唔入得火車站架Bor"

驚訝地"下..?!?"

"係呀  一係接果d 一係就拆"look" 

"下  咁但係我一陣重要搭多程"

"咁好簡單姐  拆"look" lor  用拆左d縲絲架姐"

但係我點會好地地有個縲絲"批"係身呢?  搞笑- -

之後唔理啦 出左去  搵唔到地方鎖單車

決定我睇住架單車

楚翹同ash入去

好快就ko了

係等佢阿媽黎接楚翹等左好耐...- -'

之後再等單車幫等人黎

wow  遠處望到阿蓮既身影

好好人既土幫我拖住部車入新城市- -'

之後我  蓮 chi tseung去m記買野食

同行6人就一齊演變成菲傭 haha

係條街食m記- -'

重諗定見到熟人果時就講菲律賓話-口-'

成班都傻傻地- -

wow  搞左成日  我終於有得踩單車啦-口-!!!!

踩呀踩

同土 蓮鬥- -

好攰呀~~~~

到就黎完果時....

zeto" 廢柴就踩左邊啦!"

我" 咩呀!! 點點點點 "(邊望佢邊小佢邊向左邊發展中)

到望番架車果時- -'

已到邊緣

仆街了-口-'!!!!!!

有d唔識既人重要" e~係咪邊個邊個呀?!?!  識唔識架?"

頂...

ha 土嚇一嚇 周潤發了- -

之後我阿哥整傷左.T.T

知唔知我阿哥叫咩?!

佢叫"Suck頭"啦就係XD!!

之後隻手又有D咁啦- -

那下那下咁就完左啦

同DAD MUM去食野

一言難盡

不是由筆墨能形容

{!~Finish~!}

刊登時間︰2010-01-18 05:26 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]