今日對卷對卷
OK啦...
都係最差CHIS!!! 激鬼死-3-
日子都係咁過
係A班同龍家係最開心既
今日討論我地既龍章
HAHA 大龍女你要加油啦~
好搞笑...四不像- -'
今日多左個成員
Shan係龍合國
din din地 真係- -'
haha 今日派咩保馬
笑死我地 XD
咩15年黎第一個
係一個新考驗
"殘酷一臭" XD
真係好好笑 笑左好耐
係咁比TYY叫我地靜D靜D- -
我諗佢真係好後悔比我做班長- -
直落果三堂我地幾個真講得好開心
大龍女....今次到你唔好做痛哭男啦**
記住我地既話
你OK的!!!
放學
吹吹水
見到佢地做紅社幹事 好羨慕-3-
如果我都係 就可以去同佢地一齊玩啦!!!
閃人 久違的感覺
還好吧 或許這就是我一直所缺乏的....
講下琴日
同ZETO HENRY TSEUNG CHI LMK踩單車
先去接楚翹 因為佢要幫ASH拍野
再去太和租單車
HAHA ZETO~~小妹妹係唔會講大話架~~~
我同楚翹拖住部車入太和站 其他人就踩住先
去到大埔 ASH JOIN埋我地
去到沙田
無啦啦.....
"小姐小姐 !! 單車唔入得火車站架Bor"
驚訝地"下..?!?"
"係呀 一係接果d 一係就拆"look"
"下 咁但係我一陣重要搭多程"
"咁好簡單姐 拆"look" lor 用拆左d縲絲架姐"
但係我點會好地地有個縲絲"批"係身呢? 搞笑- -
之後唔理啦 出左去 搵唔到地方鎖單車
決定我睇住架單車
楚翹同ash入去
好快就ko了
係等佢阿媽黎接楚翹等左好耐...- -'
之後再等單車幫等人黎
wow 遠處望到阿蓮既身影
好好人既土幫我拖住部車入新城市- -'
之後我 蓮 chi tseung去m記買野食
同行6人就一齊演變成菲傭 haha
係條街食m記- -'
重諗定見到熟人果時就講菲律賓話-口-'
成班都傻傻地- -
wow 搞左成日 我終於有得踩單車啦-口-!!!!
踩呀踩
同土 蓮鬥- -
好攰呀~~~~
到就黎完果時....
zeto" 廢柴就踩左邊啦!"
我" 咩呀!! 點點點點 "(邊望佢邊小佢邊向左邊發展中)
到望番架車果時- -'
已到邊緣
仆街了-口-'!!!!!!
有d唔識既人重要" e~係咪邊個邊個呀?!?! 識唔識架?"
頂...
ha 土嚇一嚇 周潤發了- -
之後我阿哥整傷左.T.T
知唔知我阿哥叫咩?!
佢叫"Suck頭"啦就係XD!!
之後隻手又有D咁啦- -
那下那下咁就完左啦
同DAD MUM去食野
一言難盡
不是由筆墨能形容
{!~Finish~!}