訓到八點
搞下呢搞下路
同浩B mum就出去火炭啦
點解**?!?!
就係去整護照啦~
好眼訓好眼訓咁去- -'
搞左好耐 食埋d野就番黎Fanling啦
火車果時隔離幾個外國人...
聽唔到人地講咩-3-
真係好廢...唉- -'
番到屋企做下hw
12:15出門口番學XD
巧遇強叔
之後等呀等 終於打Lin鐘
ha 同好多人say hello- -'
好din...係大叫時期...好似...Santa係附近 Shit!
小咩...T.T
之後小龍女同HEBE去拎CAKE
我 AM ASH原本去買"差"
但係都係決定做師奶
去小食部"拎" HAHA
AM同ASH一野拎左幾隻...
個EE可以唔發現..好強-口-
上去 食CAKE
YANUS HAPPY B-DAY^^
食左一件再痴左小龍女小小 GOOD
之後ASH就走啦 因為去拍野
我同AM就吹水
HAHA 一樣的...
所有都一樣的- -'
COPY出黎架真係-口-!!!
聽到我都諗番起..... ha..
放學 原本諗住同龍媽 泡泡龍佢地走
不過龍媽同泡泡龍話整龍評~
wow
吹水吹水 整呀整
搞到六點幾- -'
期間講左OK多野啦~
龍族要強大落去呀!!!
YES!終於KO!!!
番屋企
HW HW 加食飯
之後再加食下橙同MSN咁到依家- -
賣旗日 龍族出動^^!!
真係愈黎愈愛龍家呀^^
(!~Finish~!)