先不論賽果
10點半上車
比西嚇一嚇
重以為全車人等我一個- -
等等等 齊人啦
11點幾 上律師OFFICE*0*
超開心~
好多FILES呀上面
好型**
律師係高級檢控官~ 好強呀~
之後係個會議室RUN一次
之後食下野咁
見到MISS # 傻氣的一面
有趣~
點半報到
等呀等
律師袍出現啦><
點知諗起用左紅色BELT - -
THZ呀 PHY~~~ 借左條藍色BELT比我^^
WOW 我地四個著起件袍好型XD
THZ + SING影相**
WOW 緊張 入去LU~
今次我地係一號法庭
ZETO主問完
到我主問 不錯啦
之後到西
到盤~
土 好強
串了~HAHA
還有那條傻仔- -
笑死了~
頂 比條死肥仔激Q死
DUM我時間
又係度扮諗野
你真係有諗野呀\ . /
激死
之後我就燥底- -
諗番起....
好市井=3=
原來我已後悔了 土-口-
之後我Object過兩次XD 好威~HAHA
之後到西 強 比我冷靜- -
結案
*0*鑫鑫講得超好!!!
好到我差d拍手 忘記左呢個係個法庭- -'
對方超時 都重未結案
扣好多分呢~
個官話我態度差- -'
稱讚西西識得幾時STOP~
話我地應該呈個TWISTER出黎
最後 條葉志仁非禮罪名不成立!!!
但係就一個比賽黎講
我地拎99/140
勝出了!!!!
超開心^^
要入到決賽呀!
不過有一間拎12X/140
瘋癲0 0
之後同土一齊搭地鐵
佢番黃大仙 我去樂富
因為要食團年飯
好眼訓- -'
同家姐一齊係人地屋企訓死左
搞到12點幾先走
係車又訓死左- -
番到黎
傾台灣行程
邊度好玩同有好野食XD
爽!!
下星期三出發!!!
{!~Finish~!}