june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2010 年 2 月 7 日  星期日
模擬法庭
 

先不論賽果

10點半上車

比西嚇一嚇

重以為全車人等我一個- -

等等等  齊人啦

11點幾  上律師OFFICE*0*

超開心~

好多FILES呀上面

好型**

律師係高級檢控官~ 好強呀~

之後係個會議室RUN一次

之後食下野咁

見到MISS # 傻氣的一面

有趣~

點半報到

等呀等

律師袍出現啦><

點知諗起用左紅色BELT - -

THZ呀 PHY~~~  借左條藍色BELT比我^^

WOW  我地四個著起件袍好型XD

THZ + SING影相**

WOW 緊張  入去LU~

今次我地係一號法庭

ZETO主問完

到我主問  不錯啦

之後到西

到盤~

土 好強

串了~HAHA

還有那條傻仔- -

笑死了~

頂  比條死肥仔激Q死

DUM我時間

又係度扮諗野

你真係有諗野呀\ . /

激死

之後我就燥底- -

諗番起....

好市井=3=

原來我已後悔了 土-口-

之後我Object過兩次XD  好威~HAHA

之後到西  強  比我冷靜- -

結案

*0*鑫鑫講得超好!!!

好到我差d拍手 忘記左呢個係個法庭- -'

對方超時  都重未結案

扣好多分呢~

個官話我態度差- -'

稱讚西西識得幾時STOP~

話我地應該呈個TWISTER出黎

最後  條葉志仁非禮罪名不成立!!!

但係就一個比賽黎講

我地拎99/140

勝出了!!!!

超開心^^

要入到決賽呀!

不過有一間拎12X/140

瘋癲0 0

之後同土一齊搭地鐵

佢番黃大仙   我去樂富

因為要食團年飯

好眼訓- -'

同家姐一齊係人地屋企訓死左

搞到12點幾先走

係車又訓死左- -

番到黎

傾台灣行程

邊度好玩同有好野食XD

爽!!

下星期三出發!!!

{!~Finish~!}

刊登時間︰2010-02-07 03:24 AM    [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]