琴日sports day最後一日
好唔捨得T.T
好啦 再次加油地嗌
\ . /激死呀D F.1真係!!
有一個重差D整到龍媽!!!
之後先知原來佢杠身精神果D有問題
不過都唔係藉口吧\ . /
拎住工作人員證周圍走
好型呢~~
去GH HEA同HEA
我知架..一定係你問佢先問架XD
一定一定^^
HA ASH真係多謝我個身體健康- -
原諒我既無知吧XD!!
番番RH
嗌AND嗌
Lunch 龍族聚餐!!
Anson生日快樂呀
sorry了龍媽- -'
原來我惡死地妖了你一聲-口-'
番去跑班際啦~
原本分班坐
頂佢 4a係最高lor咩事
番番去紅社拎證
又比人叫番上去- -'
我 狗池 zeto扮拎水落去
去左孝孝果度
睇比賽!!
加油呀!!
yeah!!!最後拎第三
不過兩個女仔嘔的嘔 痛的痛
好嚴重似的
放學吹水加影相
再次sorry龍媽- -'
我又燥底了 因為果時唔知咩事- -'
之後同龍媽 ash去許留山食野
加吹水
呵~原來龍媽你....真的想不到**!!
閃人 back home
lum訓果時屋企又嗌交
煩..'
重搞到家姐喊!! \ . /
安慰了一番之後就訓lu~
{!~Finish~!}
|