今日11點到起身啦
hea下搞下 換好衫就番學
因為要練習模擬法庭
去到得好少人番左
等等下 d人就一個個咁番啦
之後揪籤睇下邊個出賽
我 zeto 西 W.c琪 yo 鑫 Phy 七個出
土西 我 鑫係律師~~~
wow到時有袍著><!!!
不過拜託.....千其唔好拖地-口-!!!
如果唔係都會好樣衰- -
之後同律師對下個case
頂咩..扭扭樂...
成個case都唔岩既- -'
不過都叫左+ Sing Badbull L.+ho
排一次個case入面d人點扭
好好笑XD
影左相 遲下放上FB先^^
之後就影左耶魯同肥佬D相
笑死咩...
露宿者之家XD
之後又再次分開對case
傾傾下 其他唔出賽既走先
我地都傾到4點未夠就走啦
同土去大快活 見到鑫
一齊吹水
之後盲走lu
番到屋企冇耐就去表姑姐度打邊爐!!
爽~
之後就番屋企 咁就一日
好多hw...小- -
只係做左Maths...但係唔洗交- -'
頂.... 都唔知點算好T.T
唉...只差一點點....
你又話.....
但係又...T.T
好激氣呀T.T
講過又唔算數T.T
唉...搞錯...
{!~Finish~!}