星期五 List
一起身 知道自己已經病病地...
多得星期四果日大笑...搞到喉嚨痛- -'
之後星期五晚又唔記得食左d咩... 搞到惡化左
好 之後考中文List
一打開就幾個"乞痴"黎
集中唔到T.T
個人WING WING下咁
係眼角望到LMK轉後面果板先知講緊後面果題
真係PK
做呀做...
又要流鼻水T.T
做完心知不妙
唉... 好病唔病 考試先黎病..頂佢
Break
講比Am+Ash+Zeto知個恐怖夢-口-
大笑同大叫...笑死- -
之後英文List
又係咁打乞痴
好采果時唔係聽緊d咩重要野- -
ok啦...
重有時間去屙個尿 不錯
之後同Am Ash食飯加Hea
果本占卜書好準 強死- -
番屋企
好辛苦
訓訓訓
死落街睇醫生
真係好辛苦- -
又咳又乞痴又胃痛又鼻水又喉嚨痛又頭痛
頂咩- -'
要食藥水T.T
好討厭
星期六10點補習
好攰好攰咁出左去
做數 係咁做
先發覺自己唔記得帶藥!!
Skip左兩次藥-口-
補到7點幾
走人
好唔舒服- -
係車度係咁訓係咁訓- -
番到去同親友們吃飯
一落273
爸爸等埋我過去
一見到我..
ha 平時唔太理我既佢都
"哎呀...陰公lor..你睇你呀..."
"睇左醫生又唔帶藥...做咩你咁大頭蝦架.."
ha...一聽到的確有點內疚,,,
令他們兩擔心了...
不過諗諗下...又覺得好溫暖...特別在昨天那個寒夜裡...
食飯果時
每個人見到我都問候下我點 haha 感覺好好~^^"
食完飯 番屋企 hea左陣 訓教
訓到今日12點幾
嗯...今日又係一個溫書天...要加油啦!
{!~Finish~!}
|