june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2010 年 1 月 10 日  星期日
2010-01-10
 

星期五  List

一起身  知道自己已經病病地...

多得星期四果日大笑...搞到喉嚨痛- -'

之後星期五晚又唔記得食左d咩... 搞到惡化左

好 之後考中文List

一打開就幾個"乞痴"黎

集中唔到T.T

個人WING WING下咁

係眼角望到LMK轉後面果板先知講緊後面果題

真係PK

做呀做...

又要流鼻水T.T

做完心知不妙

唉... 好病唔病  考試先黎病..頂佢

Break

講比Am+Ash+Zeto知個恐怖夢-口-

大笑同大叫...笑死- -

之後英文List

又係咁打乞痴

好采果時唔係聽緊d咩重要野- -

ok啦...

重有時間去屙個尿  不錯

之後同Am Ash食飯加Hea

果本占卜書好準  強死- -

番屋企

好辛苦

訓訓訓

死落街睇醫生

真係好辛苦- -

又咳又乞痴又胃痛又鼻水又喉嚨痛又頭痛

頂咩- -'

要食藥水T.T

好討厭

星期六10點補習

好攰好攰咁出左去

做數  係咁做

先發覺自己唔記得帶藥!!

Skip左兩次藥-口-

補到7點幾

走人

好唔舒服- -

係車度係咁訓係咁訓- -

番到去同親友們吃飯

一落273

爸爸等埋我過去

一見到我..

ha  平時唔太理我既佢都

"哎呀...陰公lor..你睇你呀..."

"睇左醫生又唔帶藥...做咩你咁大頭蝦架.."

ha...一聽到的確有點內疚,,,

令他們兩擔心了...

不過諗諗下...又覺得好溫暖...特別在昨天那個寒夜裡...

食飯果時

每個人見到我都問候下我點  haha  感覺好好~^^"

食完飯 番屋企  hea左陣  訓教

訓到今日12點幾

嗯...今日又係一個溫書天...要加油啦!

{!~Finish~!}

刊登時間︰2010-01-10 01:13 PM    [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]