T.T....
發現左一件事...
好唔開心....T.T
...我原來錯過左第100篇Blog....T.T
唉... 算
等第200篇既來臨!!
努力先得~
好....
今日Chis
好緊張
考之前好乖咁溫書
爭取每分每秒!!
努力努力
3 2 1 開卷!!
一直以為要告答三大題....嚇死
原來兩大題姐...
之後做Part 1
做呀做呀
做左差不多半個鐘
先做到Part 1既第2c
每Part約用45分鐘
諗住都ok啦...
望一望
3a 3b都係三分,,,
第4題!!! 15分!!!
嚇死我-口-
得番三個字
寫毛?!
之後Skip三分
做15分
做到一半左右
搭4 係時侯做Part2
之後Stop左呢題15
就做Part2既10分同15分啦
做呀做
得番一字
做番前面條15分
o..完左
死掉的Chis
同Amber Ash Laam食飯
去左廣東
食呀食
之後番屋企拎Notes
落番街會合佢地
係露Lin劇場 Hea
中途見到角礫 haha
又無啦啦多左M鴻佢地
Hea And Hea
見到好妹妹Zikey
一齊番學Lu
我506 佢好似係502
wow 同+sing同一班房
等+等 睇同睇
好啦 到我地Lu
緊張~
講Healthy Life Style (唔知係咪咁串口-)
痴線 用Bio野既...T.T
不過TAM永YIN 用左我既心臟病
好采記得高血壓 XD
我叫左隔離個男仔做Miss- -
可能我當左佢係Zeto XD
講完 OK啦
不錯
之後等Ash
係樓梯吹水
再等埋Am
走Lu~
見到媽媽!!! XD
還番File之後就走Lu
係樓下吹左緊水
之後大家就閃水Lu~
今日冇咩溫過書= =
ha...重傾電話-口-'
都Din
明明咪考緊試既-口-
ha
努力!!
{!~Finish~!}
|