YO 自豪XD
今日12點幾1點先起身
搞到兩點幾既時候諗住溫書啦
點知溫左五分鐘唔夠
家姐就叫我出沙田比野佢啦
KO哂D野
3點9左右出到沙田
搭車期間 THZ ZETO了
搞到你比人話..sorry-口-
行行行 比野家姐
wow 重唔係因為我?
果度突然間好多客人
haha 做死佢一個
等等等
四點幾就食lunch啦
wow 傾計
笑死我XD
真係好狗~~ 笑那死我- -'
成家都一個STYKE
以"狗"為主- -
遺傳..冇計XD
呀..家姐聽日要加油呀!!
搞到五點幾先走
wow ash打黎
係大埔hea左陣
比媽媽話-口-
番到屋企
溫左陣書 食飯
haha 食到dad mum小時候的"美食"了**
不錯..不錯~熱d會好好多^^
之後玩左陣電腦
又比媽媽話- -
好...溫書
溫到chis既51頁 !
yeah~~~~自豪~~~
聽日9點起身!
要努力!
加油~~~~
{!~Finish~!}