強
你真係好強
我真係未見過一個人可以咁假
我有D佩服你
你冇憎我?
唔好講笑啦
咩係"賤精"
咩係"想一巴打落你度"
唔好當我低能啦
你智障時
唔好以為全世界都一齊同你智障
我地有眼架...
睇得出咩係真同假
唔好諗住講D咩可以留住任何一個FD
我地已經不再CARE你呢個人
終於明白咩叫日久見人心
用落你度真係岩岩好
完全睇到你既假 假同好假
真厲害
可悲既係
你講既每一句都已經比我地視為"有企圖" "假的"
你已經失左哂我地既信任
我知你唔在乎
因為你既朋友永遠只有佢一個
所以..FINE
講你聽已經覺得係哂氣
同埋講極你都唔會明 唔會聽入耳
你幼稚 冇計
你冇腦 更冇計
所以算啦
唔想再見到你係度扮好人扮好心既樣
好頂癮呀 你知嗎?
到依家我重好記得你話過"我明點解佢唔講我知 但係我係嬲呀"
呢句野已經明哂啦..ok?
係你心入面 朋友唔需要體諒
但係我唔係lor
"體諒" "包容" 都係朋友應有架
係你身上有呢兩個字嗎?
可能你心入面一定話"我有體諒呀 我有包容呀"
但係sorry 冇人睇到or感受到lor
同埋呢個又係你另一個問題呀
永遠就係自己冇錯 冇錯
你果d唔知係邊度黎既小姐脾氣
真係好不知所謂
你果d所謂既認錯
真係好好野
"sorry...我真係唔知..."
有冇人可以比你更假^^?
再假d呀不如你?
搞笑
"我唔想say sorry... 因為我同佢之間唔係sorry就可以解決"
有心say sorry會咁?
根本係藉口
係ash面前扮好人?
收一收吧
你同佢真係一模一樣 果時佢都同我講過同你一樣既野
你兩個唔一齊真係好q哂
嗯 廢事我又唔知點樣搞到你地唔知點樣啦可~
講開...呢句野的確好hurt
加上我果時咁唔開心
我唔明點解重可以講得出呢句野
重好意思話我講"你唔係我個位 你唔會明?"
我係果時 重覺得同你冇fd做會好可惜加廢事
我聽到你咁講我先冇燥比你睇
加上你果時你安慰緊我 我重要燥只會搞到你唔好意思
所以就係話你兩個一直唔識體諒人就係咁解
當然唔係要你每件事都要代入人地果度點諗
但係有d說話係某d場合係會hurt到人的話就唔應該講
if你睇到呢個 你心入面出左一句 " 大佬呀~我點知呀"
所以就係要為人去諗
但係你那個強勁的妹 可以講得出一句" 你唔係我 你唔好諗我諗咩野"
已經反映到點解突然間會有咁多fd唔鋸你地
加上即使果時你有多不鋸
都唔應該一野爆出黎
朋友就係咁
唔係要你所有野都就一個fd
但係咪要睇時候?
等人冷靜左之後再同你講唔得?
ash打比 喊緊
你可以話"你唔好喊啦好冇呀? 我唔覺得有咩咁值得喊lor"
有否諗過人地hurt?!
果時係e mail我話"大家對黑面唔同睇法 再講冇結果"
你sd番黎係好正常咁講"嗯~算啦~再講都冇結果"
但係比我知既係 原來你係ash前面好燥咁話"黑面有唔同定義架咩 點點點"
兩個一擔擔
不過你唔夠你阿妹強
你真係假得好過份
我終於明白點解果時佢會咁話你
係完全明白