通識
好後悔
後悔寫第二題T.T
咁就第二日考試
聽日Chis
千2字 陰公
不過加油啦
ha 我鐘意依家呢個位
龍媽係後面
小龍女係龍媽隔離
係咁笑 係咁笑- -
國際龍警~ hahaxd
龍王現身XD
笑那死我~HAHA
有你地真係好啦
放學
O...
買飯
之後同Amber去惠康
ha....第時我地兩個師奶一定會一齊去買野呢- -
掃貨!!!
ha
番到屋企
睇野睇野
遲下再溫書啦...
其實又有誰能明白?
唉...
腦袋在想什麼?
何時我變成這樣?
連自己也不再認識自己了...
{!~Finsh~!}