好眼訓... 但係都好想打Blog= =
今日8點起身
溫書...溫書...
溫溫下訓左一個鐘-口-
努力努力Hist 最後溫得果DD就要出門口啦
Ha...因為要去試姐妹裙^^
三點去到 等到三點半
之後去試啦
搵呀搵 Yeah~搵到
試埋 都ok~
wow 四點幾五點就ko
去阿E屋企Hea
睇戲睇戲到六點半
落街食飯因為婆婆80大壽!!
生日快樂!!! 要身體健康呀^^
HaHa..婆婆今日好靚~~
食野食野食野
D 阿E同舅父又送野比婆婆咁
Ha...婆婆笑得好開心呢^^
之後係度諗我80大壽果時又會係點架呢- -
係咪又係咁多人同我慶祝呢?
會唔會因為我對D仔女好差 佢地唔理我呢?
諗好多好多野- -
之後諗下 造咁快我就生存左15年
15年之後 我就30 Lu
好老
唔知果時又係點呢?
Ha...一連串問題呢..- -
諗到自己都有D驚= =
食完飯
就好似大陸人咁影大合照
影完同阿E 表姐睇下有冇鞋岩件衫
但係睇唔岩
但係表姐就買到對鞋~ Good!
等車等車
上到車
Ha 傾電話
好快就番到華明啦
訓左教- -? 家下都未打番黎-口-
番到屋企睇審死官 + 同Zeto Msn
um...原本今日有好多體會
都好想野出黎
但係....
忘記了- -
唉...今日就最後一日啦
唉...聽日考試!!
加油! 努力!
{!~Finish~!}
|