溫溫下書都可以打Blog..
我真係Din Din地
最後一日...
應該係衝盡既日子
但冇啦...
溫書既時候
係咁諗其他野
搞到自己溫唔到書
好抵死- -
so...放鬆下 一陣再黎
都唔知咩事
最近係咁諗野
我諗我患上諗病
名副其實既有諗病XD
又無啦啦唉..
但係又唔知個"唉"係For咩Bor- -
呀...最近...
同Zeto約定了
我會記得的!
1月1至3月1 前 !!!
我一定可以!!!
同時 另一計劃
催眠催眠
相信呢兩個方法一齊進行既時候
一定有好大既幫助
Very Good!
最近係咁打Blog
唔知發咩神經
ha..依家同Ash傾電話
好耐冇同Ash講野Lu
感覺好好 haha
{!~Finish~!}
|