今日
地理堂
頂..樣衰了-3-
點解321唔岩呀t.t
死人大伯-3-
輸左排chocolate
T.T好慘
之後D堂都係咁啦
Lunch花都
廚師腸撈烏冬
好好味^^
午讀
調位 真係頂
唔鐘意呢個位呀!!! \ . /
聽日唔該調走我 thz
我寧願隔離係悶人都唔要坐呢度
拜託!!
之後幾堂 上得好好
gd
放學以為要模擬法庭
之後同TYY講想調位
之後死番Class Room
搵唔到本中文書T.T!!!!!!!!!!!
書呀書 你去左邊?!?!?
邊個拎錯左我本書既唔該比番我T.T
我第一篇文果度用左藍色HIGHLIGHT
重用淺藍色筆寫字
個主旨用鉛筆寫
邊個搵到請比番我 THZ T.T
之後 ER....UM...
兩個字"奇怪"
或許是我太敏感了^^""
不過明顯知道的是
已經沒有感覺
就是..朋友吧~
同ASH HEA
撞到泡泡同小龍女
吹左陣水
閃人
落街買街
媽媽要快D病好!!!
因為要去我家長日 睇我點威XP
爸爸都去XD
千萬唔好講太多衰野...- -'
如果唔係一次比兩個一齊嘈- -
MSN + HAPPY ISLAND!!!
好玩呀HAPPY ISLAND^^
我要快D升呀!!!
我呀....
同你講....
都是希望得到你的認同而已....
希望你真的認同我進步了...
我是有能力的...
但換來的一句....
很無言
每次有好成績...
你都話"我都話你間學校易"
就算易....
我也不是擊敗了其他人嗎?!
莫非只要易 我不用努力也可取得好成績嗎?
其實...
我一直...
就只是等著你的一句..
"你真的做得好好呀!"
{!~Finish~!}
|