june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2010 年 2 月 3 日  星期三
?
 

今日

地理堂

頂..樣衰了-3-

點解321唔岩呀t.t

死人大伯-3-

輸左排chocolate

T.T好慘

之後D堂都係咁啦

Lunch花都

廚師腸撈烏冬

好好味^^

午讀

調位  真係頂

唔鐘意呢個位呀!!! \ . /

聽日唔該調走我 thz

我寧願隔離係悶人都唔要坐呢度

拜託!!

之後幾堂  上得好好

gd

放學以為要模擬法庭

之後同TYY講想調位

之後死番Class Room

搵唔到本中文書T.T!!!!!!!!!!!

書呀書  你去左邊?!?!?

邊個拎錯左我本書既唔該比番我T.T

我第一篇文果度用左藍色HIGHLIGHT

重用淺藍色筆寫字

個主旨用鉛筆寫

邊個搵到請比番我  THZ T.T

之後 ER....UM...

兩個字"奇怪"

或許是我太敏感了^^""

不過明顯知道的是

已經沒有感覺

就是..朋友吧~

同ASH HEA

撞到泡泡同小龍女

吹左陣水

閃人

落街買街

媽媽要快D病好!!!

因為要去我家長日  睇我點威XP

爸爸都去XD

千萬唔好講太多衰野...- -'

如果唔係一次比兩個一齊嘈- -

MSN + HAPPY ISLAND!!!

好玩呀HAPPY ISLAND^^

我要快D升呀!!!

我呀....

同你講....

都是希望得到你的認同而已....

希望你真的認同我進步了...

我是有能力的...

但換來的一句....

很無言

每次有好成績...

你都話"我都話你間學校易"

就算易....

我也不是擊敗了其他人嗎?!

莫非只要易  我不用努力也可取得好成績嗎?

其實...

我一直...

就只是等著你的一句..

"你真的做得好好呀!"

{!~Finish~!}

刊登時間︰2010-02-03 09:19 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]