GEOG
好笑
#SIR成日話做實驗= =
傻傻地
小息
練模擬法庭
要加油呀~聽日比賽!
CHIS
我係隴西李氏XD
Libs
冇聽孝孝講野= =
因為寫番個稿
之後得知
今年大踏步要車d中一二去
係因為d家長話d仔女唔識去
好擔心
都真係痴線
唔用腦 都中學啦
重當自己個仔女係幼稚園?
咪啦真係
依家d家長無疑太過份溺愛自己d孩子了
還慬何為獨立嗎?
莫非不久的將來
我們的社會就要充斥著這些溫室小孩麼?
真的不敢想像
Lunch
買飯
haha....蘋果綠
之後 揮春
冇人識寫- -''
不緊了 係其他比賽追番吧 - -
Eng 對Ans 加 Quiz
真的快要變機械人了-3-
每天也是gerund to inf. bare inf.
快要癲了- -
放學 模擬法庭
聽日要加油...!
各位真的要加油呀!
{!~Finish~!}