終於ko哂d藥
爽
但係番學依然好眼訓...
咩事= =?
King要小心身體
nga加油了
日子都係咁過
依然笑料不斷
同樣
被罵也不斷-3-
放學 wow
嚇親- -
要對人地好d呀你= =
補課
做list
好悶呀~~~
不過好快過呀d時間
不知不覺間就5:00 lu
back home
ash....scary..-3-
唔好係我..唔好係我T.T
天呀...唔好係我T.T
雖然係咁...
但係314^^
he...美妙的314
msn到點幾
唔眼訓又好開心
正呀呢個314!!!!!
虛無卻感覺很真實^^
太爽了
真係估你唔到 haha
但係希望你唔係對個個都係咁啦....T.T
{!~Finish~!}
|