june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2010 年 2 月 21 日  星期日
2010-02-21
 

補習

好眼訓

係咁做數

聽到VIC D數...

好似好難- -'

好采我地F.5先學圓^^

感謝!

之後同VIC出大埔

搵埋ASH

去到 問價錢

128 5點到7點=口=

有野食不過

原本唔諗住唱

之後都係唱  不過得我同ASH

VIC因為佢婆婆去佢屋企拜年所以唔唱-3-

咁我同ASH就發DIN了- -

好多激動但舊既歌我地都有唱~

係咁嗌

你果首...當然有...唱呀...

墮心...卻沒有...真好

係K房入面跳舞,,,,,好DIN- -

唱K真係好開心~

忘情地唱

真好

兩個人都有咁大既房 真係好啦^^

邊食邊唱 爽!

原本7點完

點知間野冇人去...

唱到9點XD

四個鐘呀><

之後 去巴士站吹水

久違的感覺

好耐都冇咁傾過

"等下一架啦~等下一架啦~'

成為我地既藉口 HA^^

10點半係依依不捨既情況都係要番屋企

番到去 MSN

冇on...T.T

ha..但係諗番起你講d野真係好好笑 - -

嘗試一下改變自己吧..-3-

{!~Finish~!}

刊登時間︰2010-02-21 01:16 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]