補習
好眼訓
係咁做數
聽到VIC D數...
好似好難- -'
好采我地F.5先學圓^^
感謝!
之後同VIC出大埔
搵埋ASH
去到 問價錢
128 5點到7點=口=
有野食不過
原本唔諗住唱
之後都係唱 不過得我同ASH
VIC因為佢婆婆去佢屋企拜年所以唔唱-3-
咁我同ASH就發DIN了- -
好多激動但舊既歌我地都有唱~
係咁嗌
你果首...當然有...唱呀...
墮心...卻沒有...真好
係K房入面跳舞,,,,,好DIN- -
唱K真係好開心~
忘情地唱
真好
兩個人都有咁大既房 真係好啦^^
邊食邊唱 爽!
原本7點完
點知間野冇人去...
唱到9點XD
四個鐘呀><
之後 去巴士站吹水
久違的感覺
好耐都冇咁傾過
"等下一架啦~等下一架啦~'
成為我地既藉口 HA^^
10點半係依依不捨既情況都係要番屋企
番到去 MSN
冇on...T.T
ha..但係諗番起你講d野真係好好笑 - -
嘗試一下改變自己吧..-3-
{!~Finish~!}
|