今日還好
一番去
英文堂就quiz
小息
強烈要求tyy調走我
真係好thz你!!
突然間 好愛tyy- -'
坐係cm hing後面
haha 我唔會打你既 放心
我不嬲都唔打人既~ XD
呢個位好好 好過之前果個多多聲
D堂都咁過啦~
PE堂
玩類似棒球的東西
爽!!
超級好玩XD!!
Lunch
nga...做些你覺得會令自己開心的事
下什麼決定 我也支持你!!!
Miss Ma巡我地樓
ash同am走
無啦啦ander同ben入左我地班
haha 好耐冇見
你兩個依然是傻仔兩名= =
傾到Lunch完
無啦啦班上面興玩紙飛機
像小學生般呢XD
咁就放學
Writing
係咁同ash睇書- -
ha.,...之後重...
haha-口-'
偷偷地係人地走哂之後
上facebook XD
好罪惡呢-3-
同ASH一齊真開心XD!!!
P.s:你覺得的小事 但對她來說
可是嚴重得很 要明白
已舊日不再
{!~Finish~!}
|