琴日sports day
wow 好開心
不過同時好早起身...小咩-3-
個天都未光就要起身既感覺好慘
不過比起日日都係咁過既同學們...
我真係幸福啦XD
樓下約左角礫
行去雍盛
等呀等見到shan啦
我地三個等等下
走左前少少
搭左人地架的士- -'
去到的士站
我地三個即刻遮住塊面...怕比人打- -'
$16呀大佬!!! 好貴-3-
hea hea下就入去啦
之後就分社坐啦
點解!!!
點解Green House唔係係我地隔離架!!!!!!!!!!!!!!!??????
小咩!!!!
好激氣呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T.T!!!!!!!!!!!!
同Zikey hea hea下就落去同龍媽加泡泡龍玩啦
今年啦啦隊好廢\ . /
9:30去跳遠
好凍呀-口-'
跳完即入洗手間
Amber你一定冇事架!!
傻人有傻褔嗎!!!!!!
你咁傻下傻下 未到100唔洗指意唔係度呀XD
知冇!??!?!
重埋要小心身體!!
唔得唔好夾硬黎!!
明明TRAIN番好D體能就OK啦
唔好成日諗自己會有事~
因為係Libs堂我地勂過畢馬龍效應
right^^?!?!?
笑下 食下野 個人就會開心d
咁咩事都唔會有啦^^
放心啦~ 我一定係你身邊的!!
番上去 好悶
同土 m鴻 多年不見既奶麟吹水
吹到龍媽佢地番黎啦
之後我d大嗌癮發出黎lu!!
幫手做啦啦隊
好好玩
同ash am食飯
差d遲到...
跑番去..個胃痛到呢-3-
飯後個人特別din
d form1仔串到呀**!!
龍媽要強勢d嗎!!!
唔可以比f.1傻仔蝦啦!!
串我\ . /
未死過
"起身啦 要嗌口號啦!!"
兩條pk唔起身
"你兩個起身呀!!"
"著緊鞋呀!!"
"著鞋關起身咩事呀!!?"
"咁冇野lor"
超~~廢柴-3-
討厭串串貢-3-
星期一再嗌過!!
真係好玩^^
咁就完左第一日既sports day
今日補習
未補之前msn
係咁被叫毒女lor咩事= =
vic個fd都...真係..幾...-口-'
雙下巴~~好強~= ='
補呀補 那個心e整的好好吃~~
多謝了^^
買野食with vic
之後上我家
睇什麼92黑玫瑰對黑玫瑰
好笑- -'
舊到無論既戲
hea下加上下fb
wow vic學校有個靚仔~gd**!!
型加著衫好睇~
之後msn到家下
聽日~haha....
{!!~Finish~!}