june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2010 年 1 月 24 日  星期日
2010-01-24
 

琴日sports day

wow 好開心

不過同時好早起身...小咩-3-

個天都未光就要起身既感覺好慘

不過比起日日都係咁過既同學們...

我真係幸福啦XD

樓下約左角礫

行去雍盛

等呀等見到shan啦

我地三個等等下

走左前少少

搭左人地架的士- -'

去到的士站

我地三個即刻遮住塊面...怕比人打- -'

$16呀大佬!!! 好貴-3-

hea hea下就入去啦

之後就分社坐啦

點解!!!

點解Green House唔係係我地隔離架!!!!!!!!!!!!!!!??????

小咩!!!!

好激氣呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T.T!!!!!!!!!!!!

同Zikey hea hea下就落去同龍媽加泡泡龍玩啦

今年啦啦隊好廢\ . /

9:30去跳遠

好凍呀-口-'

跳完即入洗手間

Amber你一定冇事架!!

傻人有傻褔嗎!!!!!!

你咁傻下傻下  未到100唔洗指意唔係度呀XD

知冇!??!?!

重埋要小心身體!!

唔得唔好夾硬黎!!

明明TRAIN番好D體能就OK啦

唔好成日諗自己會有事~

因為係Libs堂我地勂過畢馬龍效應

right^^?!?!?

笑下  食下野  個人就會開心d

咁咩事都唔會有啦^^

放心啦~  我一定係你身邊的!!

番上去  好悶

同土  m鴻  多年不見既奶麟吹水

吹到龍媽佢地番黎啦

之後我d大嗌癮發出黎lu!!

幫手做啦啦隊

好好玩

同ash am食飯

差d遲到...

跑番去..個胃痛到呢-3-

飯後個人特別din

d  form1仔串到呀**!!

龍媽要強勢d嗎!!!

唔可以比f.1傻仔蝦啦!!

串我\ . /

未死過

"起身啦  要嗌口號啦!!"

兩條pk唔起身

"你兩個起身呀!!"

"著緊鞋呀!!"

"著鞋關起身咩事呀!!?"

"咁冇野lor"

超~~廢柴-3-

討厭串串貢-3-

星期一再嗌過!!

真係好玩^^

咁就完左第一日既sports day

今日補習

未補之前msn

係咁被叫毒女lor咩事= =

vic個fd都...真係..幾...-口-'

雙下巴~~好強~= ='

補呀補  那個心e整的好好吃~~

多謝了^^

買野食with vic

之後上我家

睇什麼92黑玫瑰對黑玫瑰

好笑- -'

舊到無論既戲

hea下加上下fb

wow  vic學校有個靚仔~gd**!!

型加著衫好睇~

之後msn到家下

聽日~haha....

{!!~Finish~!}

刊登時間︰2010-01-24 12:49 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]