Camp後 我第一日上的課
陰公 一番到去得19個
過37度既有10個= =
好采之後番番哂黎
除左朱仔同tkf
之後mau back
total 18個
瘋癲- -
上堂= =? 都唔係堂黎
根本就係吹水= =
兩堂又兩堂 兩堂又兩堂
Libs~~~
Justin 我永遠記住你的話XD!!!!
幸福死啦真係~~~XD
Lunch好急好急咁食完 閃人- -
第一次上miz tsui既英文堂
驚嚇- -
加油呀大班4a= =
睇相.....
好樣衰呀-口-!!!!!!!!!!!!!!
頂咩- -
之後探土~
ok呀佢 好黃 haha XD
有講有笑
要快d好番呀!!!!!
快d番黎比我打幾下XD
呵呵~~諗起都爽XD
我重私運左包旺旺比佢 HAHA
記得要食呀!
之後巴士
HA 8MINS
係咁諗話題咁傾....
唉..好攰-3-
算啦...正常的
魚香茄子~~我的最愛^^
{!~Finish~!}
|