june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2010 年 3 月 21 日  星期日
2010-03-21
 

琴日補習

補呀補

6點幾閃人

之後同vic出大埔

wow 好多野睇呀

10蚊兩球雪糕也未免太平了吧XD

之後去睇格仔鋪

爽+平

條鏈真係靚

不過冇衫襯到...T.T

慘慘慘

算啦... 都係唔太岩帶呢D-3-

行呀行

番粉嶺

Yeah!!! Lightpainting時間!

9點幾到Tim K樓下

見到ash

咁我地四個就周圍搵地方玩啦

爽呀~~~ 真係超級好玩^^

有顏色的  真強^^

真係超級靚

玩玩下無啦啦一大班人經過我地

話"我又影"咁  din

冇理佢地  不過真係嚇死- -'

好多飛仔  超scary

"santa" <寫極都寫唔好= =

小咩....  不過最後都成功 haha!

呵呵呵  我畫左個好靚既心~~~~

之後太晏  ASH走先

我 TIM K  VIC就食左小小野就再戰Lightpainting

係度畫膠野

笑死XD

真係好玩啦

玩呀玩...

玩到兩點幾..相機冇電-口-

都未盡興不過T.T

算啦  下次再玩過  約早D

HAHA

THZ Tim K了^^

Back Home

vic黎我屋企訓

haha

吹水吹水加吹水

吹吹下就訓了-口-

{!~Finish~!}

刊登時間︰2010-03-21 06:43 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]