琴日補習
補呀補
6點幾閃人
之後同vic出大埔
wow 好多野睇呀
10蚊兩球雪糕也未免太平了吧XD
之後去睇格仔鋪
爽+平
條鏈真係靚
不過冇衫襯到...T.T
慘慘慘
算啦... 都係唔太岩帶呢D-3-
行呀行
番粉嶺
Yeah!!! Lightpainting時間!
9點幾到Tim K樓下
見到ash
咁我地四個就周圍搵地方玩啦
爽呀~~~ 真係超級好玩^^
有顏色的 真強^^
真係超級靚
玩玩下無啦啦一大班人經過我地
話"我又影"咁 din
冇理佢地 不過真係嚇死- -'
好多飛仔 超scary
"santa" <寫極都寫唔好= =
小咩.... 不過最後都成功 haha!
呵呵呵 我畫左個好靚既心~~~~
之後太晏 ASH走先
我 TIM K VIC就食左小小野就再戰Lightpainting
係度畫膠野
笑死XD
真係好玩啦
玩呀玩...
玩到兩點幾..相機冇電-口-
都未盡興不過T.T
算啦 下次再玩過 約早D
HAHA
THZ Tim K了^^
Back Home
vic黎我屋企訓
haha
吹水吹水加吹水
吹吹下就訓了-口-
{!~Finish~!}