june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2009 年 6 月 24 日  星期三
呵呵呵~!
 

唔講唔覺...最新果篇係44- -'

所以我就忍唔住手打下blog~

不得不提既當然係622果日啦

因為果日正係本人既生日嗎XD

果日約左Ash 阿蓮 JasonMK

p.s.: 原本Nick都去...但係最後因為傷風..佢媽媽唔比佢去就冇去到Lu~

之後出MK,落大雨-3-

好采Ash有"姐"..辛苦哂兩位男生啦^^""

行下行下就差唔多12:30

之後就去Neway拎我係前一日Book左既房

佢兩個話去廁所..點知一開門

"你當我是浮誇~~~~吧"

p.s.( 2 ): 佢係唱到走哂音的- -'

我地四個同一時間大笑左出黎!

不過忘記"山"番道門- -'

哈哈..我地真係唔驚比人打呢-0-

唱k開頭...三支咪都用唔到

叫條友入黎..

我話" 唔知我唔識點用呀..定係點..佢冇聲"

條友一就即刻話"一定係你唔識"

佢check一check之後...

"冇電..你等等"

柒...笑死左- -

之後係咁唱...發Din了四個人都

好快就3點Lu...

如果可以唱耐D就重好~^^

唱完..我地就去朗豪坊睇戲

Ash想睇康州驅魔...但我淆底- -

死人Lmk同Jason又唔認淆Wor~~超-3-

咁好啦~我話睇果時..

佢兩個又話"唔好既..你咁想睇未來戰2018就睇佢啦.."

不過好采..都買Fay果時..Ash都話睇未來戰2018^^"

我地買5點幾Fay

我同Ash就係度周圍Hea左個幾兩個鐘..

兩個男生就自己行

睇戲Lu

個開頭..好那悶- -'

中間比佢嚇左嚇- -'

個尾就好睇啦~

正^^!

睇完戲就去左Pepper Lunch度食啦

好好味^^

但係..真係咁辣咩- -?

定係我食得辣呢-3-?

Ash話想食D野

咁就去左家樂附近

再上果個什麼"宇宙船"

專買動漫野..Very Nice!

之後就番屋企Lu..

我地陪Ash等車

最後就自己番自由屋企Lu..

Thz 你地既禮物^^

我好好好鐘意^^

由其係你果份.....HeHe...

*****************************************************************************

今日..

Tsa既最後一日^^

Maths也.....未免易左D吧- -?

Eng Writing...

我竟然可以寫到156字!!!!

之前人地話要150字..我成日都爆字...搞到超低分- -'

之後果D都Ok啦

不過總之要考就煩啦-3-

食完野On Msn

HaHa....係最開心既時候^^

以為日日都要On先得XP

好期待那天既來臨呢...哈哈

{!~Finish~!}

刊登時間︰2009-06-24 08:56 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]