june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2009 年 3 月 2 日  星期一
-3-
 

心血來潮打blog?

唔知咩事

又唔係多野打-0-

大前日(27-2-09)

上完堂就衝番屋企換衫

去一直期待好耐既音樂會

換好哂衫就去左粉火會合son son

一齊出去

係大圍站落車買糖食-3-

之後再上番車= =

兩條低b仔以為香港演藝學院係尖咀- -

係尖咀又行左陣= ='

當知左係灣仔果時嚇死我地-0-

超驚遲到-3-

打比阿蓮,諗住join佢地一齊去-0-

點知佢地話行緊去-0-

幾經辛苦

終於到左灣仔

唔識行-0-

咁岩見到邱sir!

就同邱sir一齊行啦

途中邊行邊傾

超開心~

去到...咩野都未食...肚餓死了-3-

我同son第一pair人到-0-

之後上左佢個canteen

見到d野好好味-3-

不過都唔夠時間食-0-

可悲

諗住睇完再食...

sin知佢收9點

買左支水等拎fay

等fay果時有個人同我地做問卷

拎左張唔知咩野- -

條女好型仔-3-

拎fay果時...

son同佢講冇帶學生證

就搞左好耐...

點知我又拎左fay啦wor

於是佢係c40....我係c12

一頭一尾- -

pk死了

我地做盡辦法-3-

都冇用..

同唔到一齊坐

我重低b到去問c13果個可唔可以換-3-

就係咁~

就識左呢兩個坐c13同c14既女仔啦xd

佢地超好人呢**

套野開始到最近

都唔知佢瘃緊咩

睇完

我同son異口同聲講左句粗口-0-'

之後去搵野食~

超強!!!一大班人去食野^^

最後係m記就走lu~

前日(28-2-09)

音樂會既第二日

由於27果日好晏sin訓

第二日成12點絃幾sin起身- -

同son約左4點兇sha tim行街

之後勁做hw

換好衫就去沙田啦

我同son第一次一齊出街-0-

感覺良好

我地周圍睇野

又去city super

超開心~

6點幾就再去尖咀啦

超快到~

火車果然方便!!!

我地就去行星光大道

超勁極舒服~真係唔係講笑XD

係度影埋D膠相-0-'

笑死XD

冇幾耐

我地就入左文化中心LU~

見到好多人呢~

上三樓拎FAY

話左要一齊坐...

唔知點解會一張H57 一張H59-0-

超冇緣-3-

好采後面係JUSTIN姐~

同佢換左張60^^

就可以同SON一齊坐LU^^

係度聽管風琴

好強~好好聽~

超舒服-3-搞到我超想訓教-0-

PK何腸係咁整我

如果唔係MISS係度- -'我小左你好耐-0-

聽完

同阿蓮果D去食野-3-

班友周圍走

搞到11點幾都未食野

激死-3-

之後又去MK

唔夠五MINS又入番去...

話番FANLING

途中郭傑話海皇未收~

咁就好開心咁去食海皇lu XD

番到去成12點幾-0-

住上水果d就冇去-3-

我,son,郭傑買番去食

點知見到cmh同anderson係m記食野

就一齊番去啦~

琴日(29-2-09)

11點幾起身做埋果樣hw

差唔多時間就去補習lu~

好緊張XD

去到..唔知要點做-0-

打比M鴻問-0-

個MISS好正~

GAG死^^

不過學D野係OK廢-0-

課外野就VERY GOOD^^

MEG CHAN超好^^

一個鐘加15MINS好快過~

我未試過咁enjoy學英文~

超開心^^

期待下一堂!!

今日

終於講到今日啦-0-

見到JOANN男>3<

你好眼訓呢~~**

不過好有趣XD

氣質吸引男!!!!!!!><

<比個心你SIN~~~

= ='kai左-0-

今日番半日

咩綜藝舞台開幕禮= =

真係好~

學校專做無謂野-0-

同son去圖書館還書同借書

5點幾番到屋企

同人msn + 聽歌-3-

咁又一日~

可悲-3-

時間過得真快...

時間果真能令我忘記你

真得太好了~

{!~Finish~!}

刊登時間︰2009-03-02 10:01 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]