心血來潮打blog?
唔知咩事
又唔係多野打-0-
大前日(27-2-09)
上完堂就衝番屋企換衫
去一直期待好耐既音樂會
換好哂衫就去左粉火會合son son
一齊出去
係大圍站落車買糖食-3-
之後再上番車= =
兩條低b仔以為香港演藝學院係尖咀- -
係尖咀又行左陣= ='
當知左係灣仔果時嚇死我地-0-
超驚遲到-3-
打比阿蓮,諗住join佢地一齊去-0-
點知佢地話行緊去-0-
幾經辛苦
終於到左灣仔
唔識行-0-
咁岩見到邱sir!
就同邱sir一齊行啦
途中邊行邊傾
超開心~
去到...咩野都未食...肚餓死了-3-
我同son第一pair人到-0-
之後上左佢個canteen
見到d野好好味-3-
不過都唔夠時間食-0-
可悲
諗住睇完再食...
sin知佢收9點
買左支水等拎fay
等fay果時有個人同我地做問卷
拎左張唔知咩野- -
條女好型仔-3-
拎fay果時...
son同佢講冇帶學生證
就搞左好耐...
點知我又拎左fay啦wor
於是佢係c40....我係c12
一頭一尾- -
pk死了
我地做盡辦法-3-
都冇用..
同唔到一齊坐
我重低b到去問c13果個可唔可以換-3-
就係咁~
就識左呢兩個坐c13同c14既女仔啦xd
佢地超好人呢**
套野開始到最近
都唔知佢瘃緊咩
睇完
我同son異口同聲講左句粗口-0-'
之後去搵野食~
超強!!!一大班人去食野^^
最後係m記就走lu~
前日(28-2-09)
音樂會既第二日
由於27果日好晏sin訓
第二日成12點絃幾sin起身- -
同son約左4點兇sha tim行街
之後勁做hw
換好衫就去沙田啦
我同son第一次一齊出街-0-
感覺良好
我地周圍睇野
又去city super
超開心~
6點幾就再去尖咀啦
超快到~
火車果然方便!!!
我地就去行星光大道
超勁極舒服~真係唔係講笑XD
係度影埋D膠相-0-'
笑死XD
冇幾耐
我地就入左文化中心LU~
見到好多人呢~
上三樓拎FAY
話左要一齊坐...
唔知點解會一張H57 一張H59-0-
超冇緣-3-
好采後面係JUSTIN姐~
同佢換左張60^^
就可以同SON一齊坐LU^^
係度聽管風琴
好強~好好聽~
超舒服-3-搞到我超想訓教-0-
PK何腸係咁整我
如果唔係MISS係度- -'我小左你好耐-0-
聽完
同阿蓮果D去食野-3-
班友周圍走
搞到11點幾都未食野
激死-3-
之後又去MK
唔夠五MINS又入番去...
話番FANLING
途中郭傑話海皇未收~
咁就好開心咁去食海皇lu XD
番到去成12點幾-0-
住上水果d就冇去-3-
我,son,郭傑買番去食
點知見到cmh同anderson係m記食野
就一齊番去啦~
琴日(29-2-09)
11點幾起身做埋果樣hw
差唔多時間就去補習lu~
好緊張XD
去到..唔知要點做-0-
打比M鴻問-0-
個MISS好正~
GAG死^^
不過學D野係OK廢-0-
課外野就VERY GOOD^^
MEG CHAN超好^^
一個鐘加15MINS好快過~
我未試過咁enjoy學英文~
超開心^^
期待下一堂!!
今日
終於講到今日啦-0-
見到JOANN男>3<
你好眼訓呢~~**
不過好有趣XD
氣質吸引男!!!!!!!><
<比個心你SIN~~~
= ='kai左-0-
今日番半日
咩綜藝舞台開幕禮= =
真係好~
學校專做無謂野-0-
同son去圖書館還書同借書
5點幾番到屋企
同人msn + 聽歌-3-
咁又一日~
可悲-3-
時間過得真快...
時間果真能令我忘記你
真得太好了~
{!~Finish~!}
|