|
|
|
2011 年 1 月 21 日 星期五
|
|
好耐好耐冇打過blog啦
前排考試+北京真係唔得佢死- -
成績>付出的時間
所以真係不錯 : )
有頭幾都偷笑了XD
考完試
先打羽毛球 : )
6點幾起身LOR但係 乜料- -
好慘既係比佢細佬恥笑...- -
真係SOSAD到呢=口=
之後同ASH AM TIM K去果個香薰草園
好玩 LIKE!!!!!!(Y)
最正都係D士多啤梨 HAHAHA
之後就去左BAND房玩
好開心: )
玩完之後又要加油努力啦...
見班好多人都爆SEEDING
5A加油!
(!~Finish~!)
|
|
刊登時間︰2011-01-21 04:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 184 | » |