今日去interview北京
希望ok啦^^
前日旅行真係超級開心 : )
6點幾起身整野
8點1左右到粉火 之後出發><
到梅窩原來一D都唔霉~
幾好~渡假一流
之後就bbq加打邊爐
HA~#SIR 你點問我地都唔會講架啦XD
原本諗住玩集體遊戲~
不過最後都係冇玩到
咁我 zik elly 英 manyee cwai siuman chu 林太 池 亨就一齊玩啦
玩數字球 亨輸左兩次...飲左兩次超難飲既野
笑死我地
之後玩糖痴豆 正: )
ANSON追住池唔放LOR-口-
前任對現任~ XD
HA 不得不提我地係廁所拍MV 好膠XD
AHHA 總括黎講
係發膠既一日XD
到夜晚走剩我地果組人同池佢地
玩KILLER 好緊張*0*
玩玩下肚餓就去食埋剩低果D野食
超開心 : )
之後同 ZIK ELLY 傾計
大家既過往都可悲呢~
之後我地三個加SIUMAN一齊對個海大嗌
超開心!!!
係咁叫係咁叩係咁叫你個名 ><
不過最爽都係XX啦你果PART 正死了 XD
舒服~~
最後趕船-->中環-->TST
到左TST發DIN 扮大陸人XD
笑死了~~
{~Finish~!}