|
|
|
2011 年 2 月 2 日 星期三
|
|
咁快又新年
琴日去荃灣年宵
好多花 好靚:p
有盤龍膽桔粒粒果都成個ping乓波咁大
好靚呀!!
最後都買左兩枝玫瑰仔+滿天星 好靚><
今日主要都係入利是同decorate屋企
充斥住bunny king 正=..=
最近買左schedule he :P
係TINKER BELL 好鐘意^^
HAHA~好期待3月5^^
去做義工
最重點係你都去:P
HAHAHA~~
{!~Finish~!}
|
|
刊登時間︰2011-02-02 11:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 184 | » |