今日去決賽
haha 最後果題咁都比hoyee睇到我口形 :P
好采冇人睇到姐~
差一題...好唔抵 :(
之後就去換3加出樂富搵ASH
點知落大雨-口-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHA 之後同ASH係雨中暴走 :P
條褲係咁甩 小咩- -
HAHA 真係快樂 :P
睇呀睇
好悶
同ASH 進行文字上交流 :P
點知比人發現左
之後叫我收埋部電話
頂...樣衰到=3=!
之後好快就完...爽
出MK
行同行
好攰
攰到我同ASH連講野都冇力= =
BACK HOME
好眼訓...
訓左陣
落街食飯WITH一大班親戚
番左屋企一陣
落去比番本MATHS池
HAHA 我地原來都幾似~HAHAHAHA
傾左陣就BACK HOME LU~
{!~Finish~!}