Happy B-Day呀 Zikey
連續四日補課...- -
琴日去打邊爐
同Zikey慶祝
笑到我din= =
係咁恥笑國e呀咁:p
最正係 係咁講chi同龍媽= =
之後chi單獨送龍媽back home=..=
ha..過程發生d咩就唔知啦~~~~XD
今日CHIS補課
頂咩..眼訓到我= =
係咁打喊路-3-
聽呀聽...
話咁快就教左咁多
Break果時笑到我= =
成班友都傻:p
唉..HWHWHW
唔想做 / . \
邊個可以借MATHS比我抄呀 / . \???
唉..重要就黎番學
下年就HKDSE啦..
慘到~真係=3=
{!~Finish~!}
|