|
|
|
本日記會作不定期更新 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 站內搜尋 |
![]() | ||
| 我又失戀呀?! | ||
金日朝好鬼支力…
| ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-02-25 06:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

![]() | ||
| 我同你真係冇結果??? | ||
金日…我返學0個時… 我0林住金日0係bus 站可以等到佢… 但係… 我等5到… 我一上到車…我好down lo… 我好想哭lo… 但係…我冇… 因為…係佢5岩… 5係我… 我明明昨天約0左佢咖… 佢仲「哦!」0左一下咖… 我仲問佢… 係咪真咖… 咁佢又話… 係呀~ 咁lo… 咁我金日咪等佢lo… | ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-02-23 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |