|
|
|
本日記會作不定期更新 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 站內搜尋 |
![]() | ||
無聊ge一日明白人與人相處ge一d 0野… ![]() | ||
金日係我ge luner new year假期的正式放假ge第一日… 真係好鬼無聊lo… 悶到要同d同學king tel… 大約king到6點到la~ tnen eat dinner… then to see TV… then去c一d好有2c的東東…其中一個係… 傷人的話,都是對愛的人說
| ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-01-27 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

![]() | ||
好鬼無奈ge一日… ![]() | ||
金日…明明係同學們都幾happy0下ge一日黎ge…咁係我0地合唱團d人仲要回校呢…哎… 我都有dd 87 ge… 金日冇鬼la la 7點9醒撚0左wor…好無奈…好無奈… 咁我咪整E d…整0個d lo… 整整0下都9點3到… 咁我咪出門口lo… 我無la la c到啊冰個[我5話比你地知…哈~xd] 咁我0地"king"0左一會兒… 有車lu…咁佢坐下面…我坐上面… 回到lu…0林住開com la…開5到… 咁算la~我仲有MP3ma…kee~>_< oh!My吉!!! 10點lu…咪上去lo… 我0地等到11點幾都未有miss番0黎wor… 仲有d人play UNO wor…哎…我0個時真係好鬼無奈lo… 夠鐘數咪去打排球lo…不知打到幾87呀… 打到好撚大力wor…我地大力到係可以打到一個"男"球場wor… 0林起都好無奈呀… | ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-01-26 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |