本日記會作不定期更新
~請密切留意我的最新消息~
~歡迎您蒞臨我個日記~
~你可以周圍行吓wor~

P.S 背景音樂係…颱風[葉文輝]
仲有仲有…前嗰排我個FD用咗我個日記呀~
至於係邊個我唔講na[我講咗好似好衰咁…]
大家如果比日前既幾個post嚇親既…
咁我要同大家講Sorry na~

Last update in:02/01/2007

jvy1314
暱稱: 星夜
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-03
2007-04-04
New Year...
2人之間…?!
失落…
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Mandy's Xnaga
""DEATH NOTE [漫畫...
日劇︰向井荒太的動物...
日劇︰熱血教師(5C班新...
你ge咩咩星座…
我的留言板…
明治生日熊(日本)
測緣分…
vy女 ge 狗仔 & Music Box
adopt your own virtual pet!
站內搜尋
2006 年 7 月 1 日  星期六 晴天
FD的定義!?

相信大家都有好多fd,咁…大家有冇試過想一想…

fd ge定義又係咩呢??

呢個問題在我個腦海入面一直都問我自己…

直到今日…我開icq…

見到佢add我…

但係…我一直都add咗佢…心想︰佢都有小小問題…

而fd ge定義係咩呢??

普通fd︰

1)多數由同學「變」出泥…
2)好多時一齊嘻嘻哈哈…
3)仲有好多…冇可能打晒出泥…

Boy Firend(BF)/Girl Firend(GF)︰

1)男女親密關係(多數係…)
2)關係非同小可…
3)仲有更多…不過我5知lu…xd

佢話做返fd wor…但係我都5明佢指ge "fd"一詞係咩意思呢…

我就5知la…

都5知點答…大家話係咪呀嗱…

回一回…比d意見我la~

我打完加埋上載0既時間係… 2006-07-01 03:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 6 日  星期二 晴天
因歌詞關係…多咗一個人係我個MSN list !?

幾日前…佢add咗我…

但係冇同佢對話…但係佢今日hi我…以下係我同佢對話內容…

不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
hi
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
hi
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
你係冰個呀?
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
我係你個blog見到你個msn,我add左你
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
你係咪qooza d會員???
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
5係~
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
but搵歌詞見到你個blog~
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
咁得意???  
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
咩歌詞咁勁呀…
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
七朵花+183-好愛她好想他
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
哦…
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
你係yahoo打丫~會有你個日記~
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
呀???
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
咁可愛???
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
55
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
比d時間我睇吓係咪先… 
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
*-)
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
?
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
你5信,..
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
你5信我牙
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
我真係咁搵嫁=.='
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
我真係找到呀
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
=0=
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
ok~
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
=_=
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
唉...無計la~鬼叫我地咁有原咩~kaka~
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
...
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
:p
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
有無相~
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
冇wor… 
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
自己mk ge圖就有…
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
 mk?
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
mk=整
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
o...send比 see see丫...ok....?
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
我個msn頭頭係其中一個
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
o..
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
xd

如果大家有睇晒ge話…

相信你都會覺得…好無奈…

好﹗今日講到咁多LA…Bi Bi~

我打完加埋上載0既時間係… 2006-06-06 11:15 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]