幾日前…佢add咗我…
但係冇同佢對話…但係佢今日hi我…以下係我同佢對話內容…
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
hi
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
hi
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
你係冰個呀?
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
我係你個blog見到你個msn,我add左你
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
你係咪qooza d會員???
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
5係~
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
but搵歌詞見到你個blog~
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
咁得意???
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
咩歌詞咁勁呀…
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
七朵花+183-好愛她好想他
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
哦…
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
你係yahoo打丫~會有你個日記~
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
呀???
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
咁可愛???
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
55
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
比d時間我睇吓係咪先…
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
*-)
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
?
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
你5信,..
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
你5信我牙
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
我真係咁搵嫁=.='
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
我真係找到呀
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
=0=
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
ok~
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
=_=
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
唉...無計la~鬼叫我地咁有原咩~kaka~
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
...
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
:p
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
有無相~
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
冇wor…
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
自己mk ge圖就有…
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
mk?
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
mk=整
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
o...send比 see see丫...ok....?
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
我個msn頭頭係其中一個
不知道什麼時候, 我開始依賴妳,我唔可以無左妳~唔好離開我~好嗎~ ....*.澤* 說:
o..
閉上眼睛領悟到愛情創傷有幾深 說:
xd
如果大家有睇晒ge話…
相信你都會覺得…好無奈…
好﹗今日講到咁多LA…Bi Bi~ |