本日記會作不定期更新
~請密切留意我的最新消息~
~歡迎您蒞臨我個日記~
~你可以周圍行吓wor~

P.S 背景音樂係…颱風[葉文輝]
仲有仲有…前嗰排我個FD用咗我個日記呀~
至於係邊個我唔講na[我講咗好似好衰咁…]
大家如果比日前既幾個post嚇親既…
咁我要同大家講Sorry na~

Last update in:02/01/2007

jvy1314
暱稱: 星夜
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-03
2007-04-04
New Year...
2人之間…?!
失落…
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Mandy's Xnaga
""DEATH NOTE [漫畫...
日劇︰向井荒太的動物...
日劇︰熱血教師(5C班新...
你ge咩咩星座…
我的留言板…
明治生日熊(日本)
測緣分…
vy女 ge 狗仔 & Music Box
adopt your own virtual pet!
站內搜尋
2006 年 5 月 7 日  星期日 晴天
好愛你 好想你… 無奈

好愛她 好想她歌詞
演唱 :七朵花&183俱樂部

天應該亮了 你應該睡了 守一整夜的他應該走了
你應該哭了 他應該醒了 想一整夜的我該死心了

我們都沒有錯 只是愛上同一個
只怪愛是獨自佔有 非要拼得你死我活

好愛她 好想她 再這樣下去 我只會更牽掛
愛到最後我們還是改變不了 Ho
祝福她 擁有他 所有的有情人終成眷屬啊
你給過的美好 留在沒有人到得了的地方 看你微笑

天應該亮了 你應該睡了 守一整夜的他應該走了
(            天怎麼亮了 我無法睡呢      怎能放手)
你應該哭了 他應該醒了 想一整夜的我該死心了
(             我怎麼哭了 你不該忘了     太過折磨)

我們都沒有錯 只是愛上同一個
只怪愛是獨自佔有 非要拼得你死我活

好愛她 好想她 再這樣下去 我只會更牽掛
(好愛她 好想她 再這樣下去 也不是個辦法)
到最後我們還是改變不了 Ho
祝福她 擁有他 所有的有情人終成眷屬啊
所有的美好
留在沒人到得了
試著把你 慢慢遺忘

(如何把你 慢慢忘掉)


我好愛她 我好想她
我愛她 我想她

好愛他 好想他 再這樣下去 我只會更牽掛
愛到最後我們還是改變不了 Ho
祝福她 擁有他 所有的有情人終成眷屬啊
你給過的美好 留在沒有人到得了的地方 看你微笑

好愛她 好想她 再這樣下去 我只會更牽掛
愛到最後我們還是改變不了 Ho
祝福她 擁有他 所有的有情人終成眷屬啊
所有的美好
留在沒人到得了
試著把你 慢慢忘掉

我打完加埋上載0既時間係… 2006-05-07 07:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 5 日  星期五 陰天
好愛他好想他MV

唔知點解…

我依幾次睇0左都會…喊ge…

哎…都唔知係關個MV事定D歌詞…

我打完加埋上載0既時間係… 2006-05-05 07:29 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]