|
|
|
本日記會作不定期更新 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 站內搜尋 |
![]() | ||
好愛你 好想你… ![]() | ||
好愛她 好想她歌詞
天應該亮了 你應該睡了 守一整夜的他應該走了
我們都沒有錯 只是愛上同一個
好愛她 好想她 再這樣下去 我只會更牽掛
天應該亮了 你應該睡了 守一整夜的他應該走了
我們都沒有錯 只是愛上同一個
好愛她 好想她 再這樣下去 我只會更牽掛
好愛他 好想他 再這樣下去 我只會更牽掛
好愛她 好想她 再這樣下去 我只會更牽掛
| ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-05-07 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

![]() | ||
| 好愛他好想他MV | ||
唔知點解… 我依幾次睇0左都會…喊ge… 哎…都唔知係關個MV事定D歌詞… | ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-05-05 07:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |