|
|
|
本日記會作不定期更新 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 站內搜尋 |
![]() | ||
| 測驗last一day… | ||
金日…我估都幾正ge… 因為…金日係測驗ge last一day… 心情有d奇怪…總之…5知點講好la~ 哈哈…測晒lu…咁我同兩個家姐去0左Lam Tin lo… 睇0左一小時ge電影… 之後乘MTR0個時…我c到…小學0個個美鳳wor… 佢同小學畢業0個時ge樣冇咩點變… 只係個look變0左姐…>w< 佢都係咁令ge…>w< then,去0左二家姐屋企練歌… 好﹗金日打到咁多先la~ Bi Bi~ | ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-04-13 01:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

![]() | ||
| 測驗lu… | ||
金日,係測驗ge第一日… 金日係測… i.s同埋英文… 哎…5知次d問題易5易呢??? 測0左lu… 個答案係… 英文易… i.s難… 哎…hope明天0個d易la… | ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-04-08 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |