|
|
|
本日記會作不定期更新 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 站內搜尋 |
![]() | ||
| 我mk 0左多圖呀~ | ||
金日…係清明節… 金日…大家可能去0左5知冰樹拜山… 但係我冇拜山wor… 咁一日24小時… 我做0左d咩呢? 我係0係屋企mk圖… 你問我mk 0左咩圖呀…? 咪e d lo… ↓如下…P.S︰睇5清楚?highlight la~
| ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-04-08 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

![]() | ||
| 我又為佢喊la… | ||
金日…我約0左二家姐去圖書館找有關莫札特ge資料… 但係我一開tel… c到好多訊息… 係由佢sd比我ge… 咁我咪打比佢lo… 咁佢話要出泥wor… 咁咪比佢出泥lo… 但係…佢仲有一個fd都泥WOR… 但係我都有呀二家姐呀ma…^_^ 5洗怕自己話佢la… 哈~我地[我同二家姐]去0左圖書館… 佢地[bear & tony]先泥黃大仙… 真係呀… 咁我地四個人la… 咁我同二家姐上去佢[二家姐]ge屋企拿排球… when又落去lo… 但係冇得打wor… 咁我地又上home la… 但係佢話make沙拉… 但係冇水果wor… 咁我咪打比佢…叫佢同tony行住街街先la… 我同二家姐buy 0左成$40幾蚊wor… 咁貴ge…哎…算la…5 buy都buy 0左lu… 咁咪上返屋企先la… 但係…佢兩個行先wor… 咁我咪算lo… 我同二家姐mk晒lu… 咁岩佢又打比我wor… 但係佢打泥係話我d FD咖… 我又嬲la…我估你地都知我份人點咖la… 一嬲就同佢嘈la… then,我0係我隻手道ling隻介指出泥比二家姐keep住先… 咁我就走0左la… | ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-04-02 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |