|
|
|
本日記會作不定期更新 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 站內搜尋 |
![]() | ||
| 上網睇到的…好岩我同你… | ||
知道,亦都明白你依家ge心情
| ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-05-18 04:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

![]() | ||
| WHY佢咁…樣衰??? | ||
哎…金日我都5知可以用咩詞語泥講la… 金日放學0個時…冇咩ge… 開頭只係培呀二家姐去睇大家姐行catwalk姐… 但係…我同二家姐行行下…見到大家姐la… 仲見到中國"無"個師姐tim…[佢比我叫老晒呀…xd] 之後比佢拉0左去buy雪糕tim… 好無奈呀~ then,大家姐比二家姐拉走0左呀…[好慘…] 咁我又比個師姐拉0左去乘mini bus wor…[咁我咪仲慘…哎…太唔公平呀﹗﹗﹗] 結果我去0左lam tin… 咁我又5係住lam tin ge… 咁我咪行去乘mtr lo… 無la la比我見到1c 0個個姓張ge… 仲要比佢玩咁… 大家可能5知佢玩人個樣… 哎…我都5知點講好… 總之三個字講晒——好樣衰 今日講到咁多…Bi Bi~ | ||
| 我打完加埋上載0既時間係… 2006-05-18 04:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |