本日記會作不定期更新 ~請密切留意我的最新消息~ ~歡迎您蒞臨我個日記~ ~你可以周圍行吓wor~ P.S 背景音樂係…颱風[葉文輝] 仲有仲有…前嗰排我個FD用咗我個日記呀~ 至於係邊個我唔講na[我講咗好似好衰咁…] 大家如果比日前既幾個post嚇親既… 咁我要同大家講Sorry na~ Last update in:02/01/2007
1.要對自己有信心,即係話唔好諗住對方好容易會唔要你, 好容易會講分手,佢選擇你,已經証明佢係喜歡你愛你, 若然最後分開,未必係你唔好,只係大家相處唔到。 既然係咁,就唔好亂諗,成日船頭驚鬼船尾驚賊,少少風吹草動都煞有介事, 咁樣兩個人會好大壓力。 2.要放低自己,即係話當你同對方相處時, 對於另一半ge行為或者反應,必須唔好太多個人詮釋, 要知道我地並唔係佢肚裡面條蟲,我地諗ge野未必代表佢都係咁諗, 而有時我地好喜歡以為自己咁諗就係咁,仲要將呢種諗法不知不覺地 套落對方身上,最後只會令到大家o係溝通o個陣有好多bias, 甚至有好多主觀諗法阻礙訊息ge接收同理解, 例如對方可以因為攰而木口木面,大家都可以諗成佢係冷淡左, 或者鬧情緒、嬲自己之類, 到開口講ge時候,我地對於另一半ge解釋通常都係接收到3成左右, 然後慢慢會形成惡性循環,咁就弊∼∼ 所以要代入對方想法同埋佢當時ge環境,信任佢ge解釋, 並且唔好要求對方完全接納自己o個套諗法,盡量要自己接納佢ge諗法, 仲要放低自己一d不合時宜ge期望,例如要佢打電話俾自己、同自己道歉之類, 即使係佢有錯,擺明係佢有責任,但我地都唔可以勉強,亦唔可以講到出口, 因為呢d只係我地ge期望,佢唔做佢有佢自由,佢亦可能有佢原因。 3.要抵得諗,好多野o係愛情裡面無得計,唔好因為少少事, 就要求對方做一d野黎補償自己,例如say sorry, 佢係咪知錯,從佢ge無聲行為裡面睇得出ge∼∼∼ 甚至有時對方太忙冷落左自己,咁就自己做多少少,主動o係唔打擾佢ge情況下, 做d野佢關心佢,呵護佢,例如送你親手整ge湯,send個e-mail, 寄封信關心佢,或者可以影一d好靚ge風景相俾佢望到relax下咁樣, 千祈唔好記住自己做得多,而對方好似無付出咁, 咁樣只係計緊,但對方能夠開心,能夠感到幸福,已經值返啦, 唔好要求對方做更多,只要求自己盡心盡力付出,對方收到就夠喇! 4.→有時我地都會覺得點解另一半成日都講極唔明, 甚至好似唔係好理我地感受,或者有時我地做ge都係想對方好, 不過咁,當對方真係好似唔明你或者唔理你感受之前, 我諗大家都要諗下究竟我地又有幾明白對方呢﹖ 我地又有幾理解對方感受呢﹖係咪我地認為ge好對對方就係好呢﹖ 明白對方,係指你必須從對方ge過去、成長經歷等等, 建構成佢今日ge性格ge因素裡面代入,了解點解佢會咁諗,清楚點解佢會咁做,知道佢心底真正需要, 唔好判斷係o岩定錯,因為你同我都無資格判斷, 即使我係佢阿媽都好,佢咁做一定有佢ge理由同埋佢ge需要。 如果能夠每次嗌交或者不滿前都咁樣諗一諗, 我諗嗌交次數或者誤會次數可能有機會大幅降低∼∼