本日記會作不定期更新
~請密切留意我的最新消息~
~歡迎您蒞臨我個日記~
~你可以周圍行吓wor~

P.S 背景音樂係…颱風[葉文輝]
仲有仲有…前嗰排我個FD用咗我個日記呀~
至於係邊個我唔講na[我講咗好似好衰咁…]
大家如果比日前既幾個post嚇親既…
咁我要同大家講Sorry na~

Last update in:02/01/2007

jvy1314
暱稱: 星夜
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-03
2007-04-04
New Year...
2人之間…?!
失落…
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Mandy's Xnaga
""DEATH NOTE [漫畫...
日劇︰向井荒太的動物...
日劇︰熱血教師(5C班新...
你ge咩咩星座…
我的留言板…
明治生日熊(日本)
測緣分…
vy女 ge 狗仔 & Music Box
adopt your own virtual pet!
站內搜尋
2006 年 7 月 8 日  星期六 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
我打完加埋上載0既時間係… 2006-07-08 07:55 PM  
2006 年 7 月 2 日  星期日 晴天
戀愛問題解決法??

1.要對自己有信心,即係話唔好諗住對方好容易會唔要你,
好容易會講分手,佢選擇你,已經証明佢係喜歡你愛你,
若然最後分開,未必係你唔好,只係大家相處唔到。
既然係咁,就唔好亂諗,成日船頭驚鬼船尾驚賊,少少風吹草動都煞有介事,
咁樣兩個人會好大壓力。


2.要放低自己,即係話當你同對方相處時,
對於另一半ge行為或者反應,必須唔好太多個人詮釋,
要知道我地並唔係佢肚裡面條蟲
我地諗ge野未必代表佢都係咁諗
而有時我地好喜歡以為自己咁諗就係咁,仲要將呢種諗法不知不覺地
套落對方身上,最後只會令到大家o係溝通o個陣有好多bias,
甚至有好多主觀諗法阻礙訊息ge接收同理解,
例如對方可以因為攰而木口木面,大家都可以諗成佢係冷淡左,
或者鬧情緒、嬲自己之類,
到開口講ge時候,我地對於另一半ge解釋通常都係接收到3成左右,
然後慢慢會形成惡性循環,咁就弊∼∼

所以要代入對方想法同埋佢當時ge環境,信任佢ge解釋,
並且唔好要求對方完全接納自己o個套諗法,盡量要自己接納佢ge諗法,

仲要放低自己一d不合時宜ge期望,例如要佢打電話俾自己、同自己道歉之類
即使係佢有錯,擺明係佢有責任,但我地都唔可以勉強,亦唔可以講到出口,
因為呢d只係我地ge期望,佢唔做佢有佢自由,佢亦可能有佢原因。

3.要抵得諗,好多野o係愛情裡面無得計,唔好因為少少事,
就要求對方做一d野黎補償自己,例如say sorry,
佢係咪知錯,從佢ge無聲行為裡面睇得出ge∼∼∼

甚至有時對方太忙冷落左自己,咁就自己做多少少,主動o係唔打擾佢ge情況下,
做d野佢關心佢,呵護佢,
例如送你親手整ge湯,send個e-mail,
寄封信關心佢,或者可以影一d好靚ge風景相俾佢望到relax下咁樣,

千祈唔好記住自己做得多,而對方好似無付出咁
咁樣只係計緊,但對方能夠開心,能夠感到幸福,已經值返啦,
唔好要求對方做更多,只要求自己盡心盡力付出,對方收到就夠喇!


4.→有時我地都會覺得點解另一半成日都講極唔明,
甚至好似唔係好理我地感受,或者有時我地做ge都係想對方好,

不過咁,當對方真係好似唔明你或者唔理你感受之前,
我諗大家都要諗下究竟我地又有幾明白對方呢

我地又有幾理解對方感受呢﹖係咪我地認為ge好對對方就係好呢﹖


明白對方,係指你必須從對方ge過去、成長經歷等等,
建構成佢今日ge性格ge因素裡面代入,
了解點解佢會咁諗,清楚點解佢會咁做,知道佢心底真正需要
唔好判斷係o岩定錯,因為你同我都無資格判斷,
即使我係佢阿媽都好,佢咁做一定有佢ge理由同埋佢ge需要。


如果能夠每次嗌交或者不滿前都咁樣諗一諗,
我諗嗌交次數或者誤會次數可能有機會大幅降低∼∼

我打完加埋上載0既時間係… 2006-07-02 05:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]