之前女童軍去行山aR`-0- 7:30到係深水X塔車到唔知邊到(不過只係2/3個站), 之後一直行一直行一直行 行左好奈`=田="幾個鐘`` 到左荃灣 不過好得意 有MoNkEy+ xdd 下面有d相仔@@ 0 d MoNkEy係唔係好得意呢~