唉aR~~ 我好想買520隻煙aR!! 我想試食520係咩味aR>?< 最衰520係日本煙` e~~ 日本仲有d煙都係好得意wo><>< 成枝筆咁,, 都唔捨得食tim`= = 希望快d可以買到lA@U@