今日好返d!sO就返學,, YeAr@@ 點知...要去噥場,-0- 因為果個咩活動...><(就屎) 開頭d人話好辛苦,, 都有d驚>< 去到原來只係睇野,, 洛左田到30份鐘都無-0- 全日都同BiG cHaN一齊玩/\/\ 好開心>///<