|
|
|
我會變得多愁善感 我會變得神經質
我會變得認真嚴肅 我會變得嘻皮笑臉:DD
------------------------------------------------------------

:2011-02-08 02:50 AM
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
♥2011 年 2 月 8 日 星期二
-----------------------------------------------------------------------------------
| |
唉:$今戈假真系悶爆牙-_-
一場戲刀未睇戈lor,搞錯牙
s0sad/____\
日日系屋企刀吾知做咩架;?
-挽電腦,睇電視
-挽電腦,睇電視
-挽電腦,睇電視
-挽電腦,睇電視
-挽電腦,睇電視
妖,真系悶到呕牙,最(好挽)個次咪同牙爸牙媽去澳門lor-_-
累死我不單只牙爸仲輸左$$
仲要之后返尼冇餐好;利是今年真系omg-_-
得200蚊;勁笑lor好冇~
我牙媽泥排系咪痴左牙;系又鬧吾系鬧lor
我刀系人比下面好wo,火刀尼-,-
吾想多講喇;$边個留cm
我鍚啖佢xd
-元-
the end welcome to write the comment :D
|
|
我會變得多愁善感 我會變得神經質
我會變得認真嚴肅 我會變得嘻皮笑臉:DD
------------------------------------------------------------

:2011-01-16 12:26 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
♥2011 年 1 月 16 日 星期日
-----------------------------------------------------------------------------------
| |
星期六:$
唉;(又要交安喇.陰公羅-_-;
真系超辛苦囉.次次刀系
leftleftleftrightleft
omg-_-不過交安之後去puffy屋企天台打波
好正xd不過有條pJ成個ball飛埋尼羅;;
超衰-_-打完同琳琳去天悦行陣.
本來諗着再去太安樓食魚蛋:))
但系太夜喇:ss冇去到就返歸喇
跟着食飯;DD
好未好未好未好未:$$
::the end
the end welcome to write the comment :D
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 69 | »
|