|
|
|
我會變得多愁善感 我會變得神經質
我會變得認真嚴肅 我會變得嘻皮笑臉:DD
------------------------------------------------------------

:2011-01-01 08:33 PM
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
♥2011 年 1 月 1 日 星期六
-----------------------------------------------------------------------------------
| |
遲尼的聖誕快樂:')
Merry christmasxd
今過聖誕好開心牙!收到好多聖誕禮物xd
好多謝我ge好朋友:!

今日我就尼打返12月23号啦xd
今日我同琳琳b去影貼xd
最衰冇睇戲拉:'(
badbadbadbad/_\
-12月28日xp
約左nina去睇戲:)
婚前試愛牙!超正超正超正xb
刀就尼要返學拉:(
d功課你叫我點死出尼牙shit-_-
唉:$
接受現實吧拉!
妖.up吾到d相上尼牙!淨系up到張禮物上-_-
s0 bad-_-
算拉:$祝新年快樂xppp
the end welcome to write the comment :D
|
|
我會變得多愁善感 我會變得神經質
我會變得認真嚴肅 我會變得嘻皮笑臉:DD
------------------------------------------------------------

:2010-12-10 01:20 PM
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
♥2010 年 12 月 10 日 星期五
-----------------------------------------------------------------------------------
| |
你地可吾可以吾好咁呢:$:$1時對我好好.1時就吾理我
要我做你地嘅跟班:(忽冷忽熱咁.我好辛苦牙:!對我好
個陣,我就會好開心:)但系你地吾理我個陣,我就想死牙
你地放過我啦.我吾想再過呢d日子牙):):):):):):):
the end welcome to write the comment :D
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 69 | »
|