琴日初三8大聚會 -------> 係黑沙BBQ ~ =)
三點同火星人一齊搭NO.25 bus
佢都幾特別, 係度扮路飛 0 _ 0
上到車一陣, 先見到肥進同肥強坐係入邊 @@"
之後就係將一個鐘ge遊車河 (應該算是吧..)
到左黑沙, 見到佢地岩岩先開起爐, 真係 "來得好不如來得巧"
之後開始BBQ na~
不過d蜜蜂好hi煩, 係度飛黎飛去, 搞到我同孫文狂係度"避難"..
大家以後唔好用蟲仔搞我ar, 我會翻臉ga..~ ^^ (我是說真的)
如果真係要講最有趣ge一件事
我諗應該係孫文在"山洞"入面剝褲掛, 成班人high到ar..@@"
之後8點幾就B完na, 上巴士之前A_C Ming同Nicky佢地對我講生日快樂ar~ =)
真係好開心, 黎BBQ真係岩ge~ =)
之後去左火星人屋企睇結他
不錯bo個結他, 火星人話要可以比我, 超好人 =)
之後返到屋企, 食完sushi去沖涼
阿妹話要寫書法, 咪幫佢買毛筆同墨水 (樓下有間24hr超市)
去到個時, 見到有條友係店門口度咆哮 = =" , 隔離眾有個差佬
問下咩事, 先知原來條友飲醉左係度"發爛炸"
過左一陣又黎多兩個差佬, 將條友拖出去, 一拳打落去, KO!!
睇完戲, 買完野, 咪返屋企lo
之後就zzzz......z到6點幾起身, 訓唔著..
咪係度打blog
而家打完na, 我要去訓na, 早安ar各位
comment~!! |