2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


無所事事.. 分類: 未分類

太耐冇打blog, 多得小月話我先想打..

sorry..近排都係度忙功課+太懶 = =

 

今日好早起身

食完早餐冇野做, 係度狂操掌上壓..

操到10點幾, 好攰..又繼續訓

訓到中午, 起身食午餐

子俊打比我, 叫我同佢睇結他

唔多想去, 但朋友嘛..

睇完去左中指屋企

咁岩中指係度玩"逃出密室", 眾係一邊玩同女求救 @@

通過呢次機會, 我發現中指係冇方向感的傢伙..

之後成班人去天客隆買BBQ ge野, 不過我冇份

買完我就返左屋企, 又冇野做..

so.. 我又去左成教睇小說, 近視又要加深lu~

之後就係d亂七八糟ge野, 唔講na, 88



2009 年 8 月 17 日  星期一   晴天


初三8BBQ, 好開心 分類: 未分類

琴日初三8大聚會 -------> 係黑沙BBQ ~  =)

三點同火星人一齊搭NO.25 bus

佢都幾特別, 係度扮路飛  0 _ 0

上到車一陣, 先見到肥進同肥強坐係入邊 @@"

之後就係將一個鐘ge遊車河 (應該算是吧..)

到左黑沙, 見到佢地岩岩先開起爐, 真係 "來得好不如來得巧"

之後開始BBQ na~

不過d蜜蜂好hi煩, 係度飛黎飛去, 搞到我同孫文狂係度"避難"..

大家以後唔好用蟲仔搞我ar, 我會翻臉ga..~ ^^ (我是說真的)

如果真係要講最有趣ge一件事

我諗應該係孫文在"山洞"入面剝褲掛, 成班人high到ar..@@"

之後8點幾就B完na, 上巴士之前A_C Ming同Nicky佢地對我講生日快樂ar~ =)

真係好開心, 黎BBQ真係岩ge~ =)

之後去左火星人屋企睇結他

不錯bo個結他, 火星人話要可以比我, 超好人  =)

之後返到屋企, 食完sushi去沖涼

阿妹話要寫書法, 咪幫佢買毛筆同墨水 (樓下有間24hr超市)

去到個時, 見到有條友係店門口度咆哮 = =" , 隔離眾有個差佬

問下咩事, 先知原來條友飲醉左係度"發爛炸"

過左一陣又黎多兩個差佬, 將條友拖出去, 一拳打落去, KO!!

睇完戲, 買完野, 咪返屋企lo

之後就zzzz......z到6點幾起身, 訓唔著..

咪係度打blog

而家打完na, 我要去訓na, 早安ar各位

comment~!!



2009 年 8 月 13 日  星期四   雨天


祝我生日快樂~!! 分類: 未分類

今日係我牛一~ =]

首先多謝我阿媽千辛萬苦把我生到這個世界~ =]

我老豆? 叫佢死開吧, 不想提佢..  =(

雖然話今日係我牛一, 不過都係好平凡咁度過

邊個叫我朋友少.. 雖然話我都冇同邊位提過

回想一下, 最後一次過生日好像是在幼稚園, 還是小學.. ?

算了, 這不重要..

反正早就習慣沒人幫我慶祝生日..

但冷清的感覺難免會讓自己的心中感到寂寞..

唉..好孤單ar..~ =(

十六號是我的農曆生日, 咁岩初三8的各位係個日搞BBQ

不過我諗我唔會去, 因為近排同何雞佢地搞活動都用左不少錢..

又唔好再問媽子攞, 畢竟佢攢錢咁辛苦..(唔好話我扮孝順, 我會翻臉, 不信就試試看吧.. )

SO.. 對唔住na, 初三8 ge各位 (雖然話我去唔去都唔會造成咩影響..)

不過唔去.. 我諗何雞同ma薯會爆我大鑊掛(我是無所謂啦..)

睇黎我要做好心理準備呢..(少臭美了, 我自己..)



k930813
暱稱: 龍哥
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
成日驚死自己掉了東西...
快瘋了...
覺得自己想像力太豐富...
2010-09-19
慢慢開始上手NA~
每月文章