2009 年 7 月 5 日  星期日   晴天


決定了!! 分類: 未分類

今日雨落得好大

講真唔係好鐘意雨天

唯一鐘意ge, 應該係落雨個陣時發出ge聲

嘩啦嘩啦...嘩啦嘩啦...

唔知點解聽左之後煩燥ge心情好快平靜左

真係好奇怪...

成日留係屋企, 真係好悶

等到天氣好個時又唔知去邊...

唉...冇野打

就咁na, 88



2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


音痴去唱k...=[ 分類: 未分類

琴日係何雞牛一, 成班人都去左LE CLUB 唱K   =]

成班人係度玩大話骰, 鋤大D, happy到ar~

講真我真係唔識玩鋤D, 因為比Niki炒左兩po, 乾晒兩杯...

好彩有加綠茶, 唔係就醉到好似肥華咁...

大話骰就慢慢la, 因為岩岩先識玩, 有d規矩係唔識ge

所以咪比d識玩個d話左幾句~(sorry, 我係菜鳥 =])

得閒都有唱下歌ge, 不過就差唔多破晒音 @@"

各位sor, 比你地聽到咁難聽的歌聲  >  <

我諗我係真實版ge胖虎掛...- -"

眾有, 岩岩唱個時, 個咪出唔到聲, 先知原來要握住咪唱...(第一次黎唱k, 所以唔識)

之後繼續同人玩大話骰, 又輸左好多po (新手嘛, 冇辦法 =)

2點, 夠鐘, 返屋路上得我一個行, 好孤單ar...

點解屋企唔係係其他地方(除左氹仔), 係要係台山個度ar~!!

返到屋, 比老豆話左幾句...之後去左沖涼, 睇左陣TV就去sleep

之後醒左, 而家咪開機打blog

打完, 88~

 



2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


攰的一日 分類: 未分類

朝早逼自己起身做d "家庭版健身操"

中午ne, 就一邊食米粉同msn

好突然地, chicken siu 係msn度話佢牛一, 問我去唔去唱k

我緊係想去na, 但驚阿媽唔比...  =[

好彩阿媽善解人意, 比我去~  =]

雖然話可能淨係坐係度聽人唱, 但多人熱鬧d呀嘛 (自我安慰... =_=)

 

下午就去左中央借書同還罰款 (健忘係我ge bad habit @@")

返屋企個時見到柏文係度打波, 咪同佢打一陣~ (完全唔記得自己腳傷...)

 

夜晚食完飯去左關m教數

而家返黎咪係度打blog lo~

打完na~ 各位要cm ar~



k930813
暱稱: 龍哥
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
成日驚死自己掉了東西...
快瘋了...
覺得自己想像力太豐富...
2010-09-19
慢慢開始上手NA~
每月文章