琴日係何雞牛一, 成班人都去左LE CLUB 唱K =]
成班人係度玩大話骰, 鋤大D, happy到ar~
講真我真係唔識玩鋤D, 因為比Niki炒左兩po, 乾晒兩杯...
好彩有加綠茶, 唔係就醉到好似肥華咁...
大話骰就慢慢la, 因為岩岩先識玩, 有d規矩係唔識ge
所以咪比d識玩個d話左幾句~(sorry, 我係菜鳥 =])
得閒都有唱下歌ge, 不過就差唔多破晒音 @@"
各位sor, 比你地聽到咁難聽的歌聲 > <
我諗我係真實版ge胖虎掛...- -"
眾有, 岩岩唱個時, 個咪出唔到聲, 先知原來要握住咪唱...(第一次黎唱k, 所以唔識)
之後繼續同人玩大話骰, 又輸左好多po (新手嘛, 冇辦法 =)
2點, 夠鐘, 返屋路上得我一個行, 好孤單ar...
點解屋企唔係係其他地方(除左氹仔), 係要係台山個度ar~!!
返到屋, 比老豆話左幾句...之後去左沖涼, 睇左陣TV就去sleep
之後醒左, 而家咪開機打blog
打完, 88~
|