2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


點樣好d呢...-v-? 分類: 未分類

近排都訓得唔好...

起身個時, 個身好沉重...

食完早餐後, 開部腦上blog

 

到左下午, 諗住話去拱北cut頭髮

但又唔想出去喎...-o-"

咪留係屋企同老豆捉棋, lose左...- -"

之後睇電視睇到食晚飯

食完晩飯去沖涼

沖完涼之後打blog

而家...打完na~

cm唔該  =]



2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


開心的聚會 =] 分類: 未分類

朝早比阿妹叫起身

靠!! 逼自己起身GE feel都係好難頂......

洗左頭, 換埋件3就返學

 

返到學校, 係課室食早餐

食完又係度周圍行

行下行下, 見到我GE仇人+朋友-------->WENG少凌B

至於為何仇人, 下回分解...

 

到左9點, 返課室同miss吹左成個鐘ge水~

妖!! 要做暑期作業ar.... 

不過今年唔使愁la, hey hey~ ^  ^

 

之後同初三8 ge同學們搞大食會~

大伙們見得返一舊sushi, 咪擠晒d哇沙米落去 @@"

成班人決定玩個小遊戲, 輸左個個食

經過兩輪ge "生死遊戲"之後......

由可憐ge渣泳同倒楣ge天誅食左舊"哇沙米sushi", 真係慘...

 

之後就係d零零碎碎ge野, 就唔講la

大家要cm呀~

 

 

 



2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


好緊張ar~!! 分類: 未分類

朝早好早起身

做左d零零碎碎ge野之後, 上blog

好野, 琴日個篇野有人cm ar~

 

下午就去左中央上下網, 睇下書

之後同大頭去左水塘跑步

跑完之後, 成個人差d癱左係度  - -"

老na, 呵呵~

 

返到屋企, 就係度打blog

間中同自班d人傾分班d野, 傾到自己傻下傻下 @@"

食飯na, bye~



k930813
暱稱: 龍哥
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
成日驚死自己掉了東西...
快瘋了...
覺得自己想像力太豐富...
2010-09-19
慢慢開始上手NA~
每月文章