今日情人節喎~~大家有冇同朋友出去呀~我今日2:00鐘~去左一個小朋友既生日會~
好悶架~~有一個女仔坐係我隔黎~傾左一陣~我問佢邊個小學~
佢話我知~佢係中學~我問佢邊間~佢話風采~我問佢邊班~佢話1a~
我話我1d喎~幾好笑~跟住3:00鐘~我約左浩林~朱仔~暉暉去沙田~
浩林話自己去~佢話佢係kowloon~我地一路去,佢就一路嘈我~(打電話比我~到未呀)
去到~我地去睇電影~一去到~見到條龍好長好長~還見到幾班人係風采架~一boy一girl
好sweets~好善慕呀~跟住冇去睇電影~
去左一個好冒險既地方~就係.......................冒險樂園~
玩左幾百元~佢地夾左一個公仔~我夾左7個公仔~有一個公仔好大個架~
玩果d彩虹~拋d$$落去~拎左個2獎~大公仔~
 
 
|