唉~~好慘呀~~我今日本來放學就同d同學一起番屋企~~
排巴士果陣~~家沂企我同軒後見~我同軒去左睇巴士路線果陣~~
一番來~~有個呀婆造我打佢尖~~我同佢講~~我幾時有打你尖呀~~
你有問題嗎~~佢講左好多野之後~~我話~你都橫不講理~
軒話~我地走~~跟住我就同家沂離別左~~軒話去北區醫院度搭
我地就去左喇~~
我同軒都話~如果我地唔係著住校服既話~~我地一定唔會走~~
無啦啦話我地打尖~~
番到去~~
我同軒和朋友~~一起去買雪糕食~~
比家沂睇到添~哈哈
好多homework呀~~好唔開心 |